Tiếp nhận và phản hồi thông tin cho khách hàng. (hướng đến việc làm hài lòng khách hàng)
Tiếp nhận thông tin từ các bộ phận và xử lí booking, đảm bảo dữ liệu đã lên hệ thống đầy đủ, chính xác và kịp thời
Chốt bảng kê với khách hàng và vendor chính xác
Nhận booking, kế hoạch giao hàng và tạo booking lên eTMS
Theo dõi và giải quyết sự cố phát sinh trong quá trình giao/ nhận hàng: hàng thiếu, hàng hỏng, thiếu đơn đặt hàng…
Liên hệ khách hàng và lên kế hoạch giao/nhận hàng cho ngày hôm sau ( đối với hàng lẻ).
Bàn giao giấy tờ và hướng dẫn lái xe thu hồi những chứng tư nào về, chứng từ nào giao cho khách
Thu hồi chứng từ giao hàng (của khách hàng), lưu trữ bằng file scan or photo, trả chứng từ gốc về khách hàng
Thông báo phụ phí phát sinh (chờ, bốc xếp, adhoc, chi hộ,…) từ OPS, vendor cho Khách hàng, sales
Gửi các báo cáo định kỳ đúng thời hạn
Job Requirement
Tốt nghiệp Cao đẳng, Đại học những ngành liên quan đến Logistics
Có từ 1-2 năm kinh nghiệm trong ngành Logistics ở vị trí tương đương
Từng làm vị trí Customer Service trong công ty vận tải là 1 lợi thế
Yêu thích làm hàng nội địa
More Information
Degree:
Bachelor
Age:
24 - 27
Job type : Permanent
Salary:
Competitive
Company Overview
Indo Trans LogisticsContact person: HR Department
https://www.itlvn.com/
Indo Trans Logistics (ITL) is dedicated to the goal of being the premier regional solutions provider for integrated Logistics, Freight & transports...Detail
Indo Trans Logistics (ITL) is dedicated to the goal of being the premier regional solutions provider for integrated Logistics, Freight & transports management and Aviation Services. By playing an essential role in our clients’ businesses and delivering value added services throughout the supply chain with the highest quality service and the highest integrity, we aimed for complete customer satisfaction at all times. ITL endeavors to stay ahead with a creative solutions and the development of new service products to provide customers with unparalleled, innovative yet cost effective solutions. Our success is attributed by our employees and measured by the enrichment of the quality of life for our people and to fulfill our social and civil responsibilities to the communities we serve.