Chịu trách nhiệm trao đổi hàng ngày với khách hàng, theo dõi hoạt động vận chuyển, xử lý bất thường hàng hóa với các khách hàng được chỉ định của công ty.
Thông qua việc tiếp nhận khiếu nại, là người đầu tiên phát hiện ra các vấn đề trong vận hành, xử lý các khiếu nại với khách hàng, thông báo cho các bộ phận liên quan và báo cáo cấp quản lý để giải quyết kịp thời các vướng mắc.
Cung cấp cho khách hàng chất lượng dịch vụ tốt nhất và nâng cao trải nghiệm của khách hàng, đồng thời giúp hoạt động kinh doanh của công ty ngày càng tốt hơn.
Job Requirement
Trình độ từ Đại học trở lên
Ngoại ngữ: tiếng trung thành thạo 4 kỹ năng, nghe, nói, đọc, viết
Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm trong lĩnh vực chăm sóc khách hàng từ 6 Tháng đến 1 năm trở lên.
Khả năng giao tiếp tốt, tinh thần trách nhiệm với công việc cao. Có thể chịu áp lực trong công việc, có tinh thần hợp tác tốt, thực hiện chỉ đạo của cấp trên.
Sử dụng, thao tác thành thạo máy tính và các ứng dụng di động.
More Information
Degree:
College
Age:
22 - 32
Job type : Permanent
Probationary period: Thời gian thử việc 2 tháng, nhận full lương
Working time: làm việc từ thứ 2 đến thứ 7 hàng tuần
Salary:
10 Mil - 18 Mil
VND
Company Overview
Công Ty TNHH BEST Logistics Technology (Việt Nam)Contact person: BP Tuyển dụng
best-inc.vnCompany size: 4000
We are a leading and fastest-growing Smart Supply Chain service provider in China. Our multisided platform combines technology, integrated logistics and...Detail
We are a leading and fastest-growing Smart Supply Chain service provider in China. Our multisided platform combines technology, integrated logistics and supply chain services, last-mile services and value-added services. BEST Cloud, our proprietary technology platform that seamlessly connects our systems with those of our ecosystem participants, is the backbone that powers our integrated services and solutions. Our logistics and supply chain services encompass B2B and B2C supply chain management, express and less-than-truckload delivery, cross-border supply chain management and a real-time bidding platform to source truckload capacity. Our last-mile services include online merchandise sourcing and store management for convenience stores as well as B2C services. In addition, we provide value-added services to support our ecosystem participants and help them grow.
We believe we are well positioned to transform the logistics and supply chain industry in China and capture growth opportunities in the New Retail era, which is the seamless integration of online and offline retail to offer a consumer-centric, omni-channel and global shopping experience through digitization and just-in-time delivery.