Tính & lâp kế hoạch nhu cầu Nguyên Vật Liệu theo Kế hoạch sản xuất ngắn và trung hạn
Giám sát hoạt động điều phối nhận Nguyên Vật Liệu sao cho tuân thủ chính sách tồn kho đã phê duyệt
Ghi nhận dữ liệu & báo cáo kết quả các hoạt động giao nhận NVL ( OTIF của NCC , OOS NVL vs KHSX )
Kiểm soát và báo cáo các tình trang của NVL tồn kho
Kiểm soát độ tinh cậy KHSX (OR)
Giám sát kế hoạch sản xuất (KHSX) & Vật tư hàng ngày, hàng tuần, hàng tháng.
Lập các báo cáo hàng tuần, tháng,quí
Job Requirement
Tốt nghiệp đại học chuyên ngành Kinh tế, quản lý công nghiệp,..
Kinh nghiệm làm Kế hoạch nguyên vật liệu từ 3 -5 năm (ưu tiên ứng viên làm bên mảng FMCG)
Kiến thức về hệ thống MRP, SAP
Kết hợp mật thiết với các phòng ban
Kỹ năng phân tích & giải quyết vấn đề
Vi tính văn phòng tốt
More Information
Degree:
Bachelor
Age:
Unlimited
Job type : Permanent
Probationary period: Tối đa 2 tháng
Working time: 44h/ Tuần
Training opportunities: Cơ hội đào tạo và phát triển
Colleagues: Thân thiên và hợp tác
Benefit:
- Được tham gia BHYT, BHXH, BHTN, Bảo hiểm sức khỏe
- Du lịch, nghỉ mát, khám sức khỏe hàng năm
Holidays: Theo quy định của Luật và công ty
Salary:
Competitive
Company Overview
Công ty TNHH MTV Công Nghiệp MasanContact person: Phòng Nhân Sự
https://careers.masanconsumer.com/
About Us Masan Consumer Holdings was established to be the Group’s primary platform to further invest in branded food and beverage opportunities and related...Detail
About Us Masan Consumer Holdings was established to be the Group’s primary platform to further invest in branded food and beverage opportunities and related sectors. Its core holdings include Masan Consumer and Masan Brewery.
Masan Consumer Holdings is one of Vietnam’s largest local diversified FMCG companies. The company manufactures and distributes a range of food and beverage products, including soya sauce, fish sauce, seasoning, chili sauce, instant noodles, instant congee, instant coffee, instant cereals, bottled beverages, processed meat, and beer. Masan Consumer Holdings has grown its product portfolio and domestic distribution channels to establish a leading position in Vietnam’s branded consumer food and beverage market. Its key brands include Chin-su, Nam Ngu, Tam Thai Tu, Omachi, Kokomi, Lovemi, Komi, Cao Boi, Ponnie, Vinacafé, Wake-Up, Compact, Vinh Hao, Quang Hanh, Vivant, Faith and Su Tu Trang.