Provide accurate, valid and comprehensive information
Follow communication procedures, guidelines, and policies
Manage complaints, provide proper solutions and options within the time limits; follow up to secure resolution
Go the extra mile to engage customers
Job Requirement
College degree or above
Fluency in english
Minimum 1 year experience in customer service
Working hours: From 8:00 p.m. to 5:00 a.m
High level of honesty and integrity; Proactive and meticulous; A sense of responsibility and team work spirit
Ability to work under pressure, strong communication skills and exceed beyond expectation
Passionate for customer service industry and can accept to work under different work shifts
Benefits:
Salary: From 15.000.000 VND – 18.000.000 VND
Equipments provided
Team building activities
Allowance: Public Holiday, Birthday
Social health insurance
Paid Annual leave
More Information
Degree:
College
Age:
Unlimited
Job type : Permanent
Salary:
15 Mil - 18 Mil
VND
Company Overview
Công ty TNHH LevinciContact person: Hồ Thị Lâm Như
https://levinci.group/Company size: 25-99
Công ty TNHH Levincin được thành lập vào năm 2016, tại Việt Nam, với ngành nghề chính là lập trình phần mềm. Hơn 5 năm thành lập, với đội ngũ nòng cốt là...Detail
Công ty TNHH Levincin được thành lập vào năm 2016, tại Việt Nam, với ngành nghề chính là lập trình phần mềm. Hơn 5 năm thành lập, với đội ngũ nòng cốt là nền tảng kỹ thuật và công nghệ cao, chúng tôi tự tin và sẵn sàng mang đến cho khách hàng những trải nghiệm tốt nhất trong lĩnh vực thiết kế và gia công phần mềm.