Respond to customer queries by phone or e-mail to support and solve complaint cases
Interface between customers and hotels to resolve any cases arising upon/after check-in
Handle admin support tasks including but not limited to hotel, flight, and regular payment related issues
Verify transactions with different mode of payments (such as: bank-transfer, credit cards, etc..) match payment and booking ID
WORKING TIME
Service time: 24/7, working 5-6 days/week, 25 days/month
Rotating shifts.
Job Requirement
University/Colleges required
Age: 20 to 30 years old
Fluent in English both written and spoken (Preferably with TOEIC 500)
Above 3 months minimum experience in customer service, receptionist, tour guide v..v
Experience in a call center/contact center, travel industry is a plus
Willing to work on weekend, national holidays, overtime if needed
Willing to work under shifting mode (Night shift including)
Able to work under pressure and in a large team
Always bring positive attitude within colleagues and towards customers
Discipline, honest, critical and high initiative
More Information
Degree:
College
Age:
20 - 30
Job type : Permanent
Working time: - Service time: 24/7, working 5-6 days/week, 25 days/month
Benefit:
- Promotion opportunities.
- Salary increase: Once/year.
- 13th month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
- Periodical health check-up once/ year.
- Bonuses, gifts for Holidays.
Salary:
10 Mil - 12 Mil
VND
Company Overview
CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAMContact person: Talent Acquisition Team
Company size: 1.000-4.999
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển...Detail
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và đa quốc gia cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có khoảng 2,800 nhân sự làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh.
Chúng tôi hiểu rằng "Nhân sự phù hợp" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu.