Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

[Bình Dương - CANARY] OMNI CHANNEL LINE MANAGER

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam
Ngày cập nhật: 09/09/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

1. Online sale management

- To develop and mornitor key performance indicators ( Orders, Sales, Stock, price, …..)

- Assign, guide and supervise staff for planning, implementing and evaluating the results to ensure that all activities are operated well and on schedule.

- Oversee the resolution of any arising issues orders, system, app

- To work with related department for product content, promotion program & Media supprt for sale online promoting.

- Synthesize, analyze and report business results by program, week, month, quarter.

- To Understand online market, sale strend and customer behavior to provide suitable products for increasing sales.

- Make the sale plan base on MD's plan, Operation Plan to achieve the target

- Analyze customer complaints to come up with solutions to bring customers satisfaction

- Propose plans to improve department, survey competitor & consumer shopping behavior

2. Cash Management

- Ensure money and documents are collected in full, exactly, on time and according to the process

- Provide solutions to ensure that debts and receivable documents are tracked in a timely manner to limit losses

3. Manpower management

- Plan Monthly Division’s duty roster and manpower schedule

- Make solution for sufficient manpower during business in ad-hoc situations

- Identify and reduce unnecessary tasks to increase staff productivity

- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing

- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development

- Identify potential staff for succession planning purposes

- Build and promote team work spirit

4. Expense control

- Provide solutions to optimize resources and increase productivities

- Provide tools to optimize delivery costs

- Focast and make the guidance for tool and equipment for reasonable using

5. Other duties

- Opening & closing Store

- Monitor all activities in store to ensure that store work as normal

- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager

Yêu Cầu Công Việc

- University degree

- Prefer 3 years experience as the same position

- Good communication skill

- Good command of verbal English

- Have a polite, tactful and friendly attitude

- Have good understanding of the needs of customers

- Service orientation: customer service minded

- Persuasion: Ability to persuade others in specific situations

- Reasoning ability: Ability to definite problems

- Ability to solve practical problems and deal with difficult situations

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

https://www.aeon.com.vn/tuyen-dung/Qui mô công ty: 2,500
AEON Việt Nam chúng tôi là nhà kinh doanh bán lẻ đến từ Nhật Bản với lịch sử hơn 260 năm. Năm 2012, AEON chính thức thành lập Công ty TNHH AEON Việt Nam...Chi tiết

[Bình Dương - CANARY] OMNI CHANNEL LINE MANAGER

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Thông Tin Tuyển Dụng

[Bình Dương - CANARY] OMNI CHANNEL LINE MANAGER

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with