Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Brand Manager (FMCG)

Công Ty Cổ phần Tập Đoàn KIDO
Ngày cập nhật: 13/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Drive the procurement and sole distribution contracts for new brand, in consultation with the Marketing Director
- The development and implementation of a brand plan for driving sustainable, long-term growth while delivering the budget and strategy
- Support the creation of annual strategic and operating plans.
- Analysis, tracking, generation of data and reports that lead to insights that drive action plans
- Oversight of the marketing programming by quarter that engages consumers and provides retail and on-premise activation.
- Manage internal and agency creative with strong briefing that drives cohesive communication for packaging, point of sale, advertising content and digital programming supporting media activity across all channels of media.
- Manage A&P budget
- Manage, with the brand principals, the design, procurement, distribution of merchandising materials for a seasonal/quarterly program.
- Support the brand at events, promotional activities, sales meetings
- Generate creative ideas that support brand needs that gain consumer and customer traction.
- Undertake other tasks requested by the Marketing Director.

Yêu Cầu Công Việc

- Granduating from University/ College.
- Having 3-4 years’ experience in a results-oriented consumer product marketing role at a marketing driven firm, traditional FMCG/Beverge/Ice-cream experience is preferred.
- Proven experience in project planning and management, budgeting and financial analysis, and product positioning
- Proven ability to lead cross-functional teams to project completion
- Demonstrated ability to analyze and interpret data, add value and provide action-oriented recommendations in-line with business objectives
- Demonstrated ability to gather consumer insights through quantitative and qualitative market research and translate into creative marketing initiatives
- Must have proven inter-personal and communication skills. Must be highly organized, flexible, self-motivated and able to succeed in a dynamic fast-paced environment.
- Fluent in spoken and written English – strong comprehension is a must.

Thông tin khác

  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: 2,000 - 4,000 USD

Giới thiệu về công ty

Công Ty Cổ phần Tập Đoàn KIDO

http://kidojobs.com/Qui mô công ty: 1.000-4.999
Tập đoàn KIDO được thành lập vào năm 1993 và từ đó trở thành một trong những công ty thực phẩm hàng đầu Việt Nam. Trong suốt 22 năm đầu của chặng đường phát...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Brand Manager (FMCG)

Công Ty Cổ phần Tập Đoàn KIDO

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with