Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Brand Manager (Pharma - ETC)

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM AM VI
Ngày cập nhật: 11/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Develop and implement comprehensive ETC marketing strategies, plans based on master marketing strategy and market

analysis

- Develop and implement the marketing plan of to achieve the set sales and market share targets, included: market research, product development supervision, pricing and launching new products.

- Measure and report performance of all marketing campaigns and KPIs.

- Manage budget control of brand.

- Building brand awareness, adding value for the customer, maximizing revenue, improving brand loyalty, and developing strategic marketing and product plans.

- Build strong relationships with all channel sales leads (Medical, Retail, online), challenge them but also build innovative differentiated plans to drive the business.

- Establish performance specifications, cost and price parameters, market applications and sales estimates.

- Works with Field Force and medical to develop key stakeholders & KOLs through scientific programs and engagement.

- Provide input on competition, customers, pricing and value story to market access team.

- Implement Patient Access Programs.

- Works with analysts to analyze market data and identify key segment drivers, growth opportunities and business threats.

- Participates in development of training for field force on brand information.

- Adherence to CCL global policy for external interaction, code of conduct and industry code of marketing practices.

Yêu Cầu Công Việc

- Bachelor's degree in Pharmacist, Business, or related field.
- At least 3 years of experience in brand management, brand marketing, or marketing management
- Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns
- Experience in Medical Channel.
- Excellent understanding of the full marketing mix
- Strong analytical skills partnered with a creative mind
- Data-driven thinking and an affinity for numbers
- Outstanding communication skills
- Up-to-date with latest trends and marketing best practices
 

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Thời gian thử việc: 60 days
  • Thời gian làm việc: Monday to Friday (off Sat & Sunday)
  • Phúc lợi:

    Bonus in each holidays.
    Birthday bonus
    Baby allowance
    Baby shower
    13th salary, KPIs...

  • Ngày nghỉ: Annual leave 15 days/ year
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM AM VI

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM AM VI Lô B14-3,4 Đường N13, KCN Đông Nam, Xã Hoà Phú, Huyện Củ Chi, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Brand Manager (Pharma - ETC)

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM AM VI

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM AM VI

Thông Tin Tuyển Dụng

Brand Manager (Pharma - ETC)

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with