Assessment Management: Proactively organize and manage evaluations related to ISO 45001 and ISO 14001.
Expert Knowledge: Possess in-depth and solid knowledge of ISO 45001 and ISO 14001 (Knowledge of ISO 13485 is an advantage).
OHS Regulations: Manage Occupational Health and Safety (OHS) regulations; Propose, approve, and disseminate OHS and Environmental Management System (EMS) documentation/regulations, and monitor non-conformities within the OHS system.
Meeting Organization: Organize EMS, CSR, and CMS meetings, and train new employees on EMS, OHS, and CMS.
Cost Management: Perform tasks related to costs, including price approvals and budgeting for the department.
Supplier Compliance: Check the compliance of non-material suppliers, including new suppliers and new goods; conduct initial inspections and re-inspections.
Support Other Tasks: Assist with other tasks related to legalizing certificates/licenses according to OHQ's RA request.
Yêu Cầu Công Việc
Graduated from University
2 year-experience in Regulatory Affair/Legal compliance or ISO System Management
Internal auditor of ISO 45001, ISO 14001
Language: English (Speaking & Writing)
Other skills: Communication skill; Teamwork; Planning and organization skill
Thông tin khác
Bằng cấp:
Đại học
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Hình thức: Nhân viên chính thức
Lương:
Cạnh tranh
Giới thiệu về công ty
Công ty Omron Healthcare Manufacturing Việt NamNgười liên hệ: Phòng Nhân Sự
Qui mô công ty: 500-999
Tên Công ty: Chúng tôi là Công ty Sản xuất 100% vốn của Nhật Bản Chúng tôi là tập đoàn toàn cầu và là một thương hiệu không chỉ ở Nhật Bản...Chi tiết
Tên Công ty: Chúng tôi là Công ty Sản xuất 100% vốn của Nhật Bản
Chúng tôi là tập đoàn toàn cầu và là một thương hiệu không chỉ ở Nhật Bản mà là trên toàn thế giới
Địa chỉ: KCN Việt Nam-Singapore II, P, Hoa Phu, Tp. Thu Dau Mot, Bình Dương.
Quy mô: 38.000m2 chia làm 4 nhà xưởng, xây dựng lần lượt theo kế hoạch mở rộng của Công ty.
Lượng lao động dự kiến khoảng 1.200 người. Hiện nay: Hoạt động 2 xưởng với lao động khoảng 900 người.