Performing day-to-day operational activities in customer service of call center.
Giving excellent services to customers.
Receive calls from customers and respond to all incoming inquiries by phone/Email/Chat/App.
Open for ideas and innovative solutions to enhance team productivity.
Achieve daily/monthly performance targets defined by the project.
Working 25 days/ month, 5-6 days/ week.
Service Time: 24/7, rotate shifts from 6 AM – 9 PM, night shift from 9 PM – 6 AM (average 3–5 night shift/month).
Yêu Cầu Công Việc
Graduation from College or above.
At least 6 months experience in customer service, receptionist, tour guide.
Intermediate in English (Preferably with TOEIC 365 - 450).
Age: From 20 – 30 years old.
Having experience in call center/contact center or travel industry is a plus.
Willing to work on weekends, national holidays, overtime if needed.
Discipline, honesty, critical and high initiative.
Thông tin khác
Bằng cấp:
Cao đẳng
Độ tuổi:
20 - 30
Hình thức: Nhân viên chính thức
Thời gian thử việc: - 2 months
Thời gian làm việc: - Working 25 days/ month, 5-6 days/ week.
Đồng nghiệp: - Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
Phúc lợi:
- Gross Salary: 8.000.000 VND (included basic salary & Meal, Transportation allowances).
- KPI bonus up to 2.000.000 VND/ month.
- Promotion opportunities every year.
- Salary increases once/year.
- 13th month salary.
- Insurances followed Vietnamese Labor Law.
Phụ cấp khác:
- Other allowances: Parking Fee, Night Shift.
- Bonuses, gifts for Holidays.
Lương:
8 Tr - 10 Tr
VND
Giới thiệu về công ty
CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAMNgười liên hệ: Talent Acquisition Team
https://transcosmosvietnam.talent.vn/Qui mô công ty: 1.000-4.999
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển...Chi tiết
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và đa quốc gia cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có khoảng 2,800 nhân sự làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh.
Chúng tôi hiểu rằng "Nhân sự phù hợp" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu.