Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Customer Service Executive

CÔNG TY TNHH GTI VIỆT NAM
Ngày cập nhật: 18/09/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Ensure the goods are shipped on time and quantity
  • Receive PO from customers and Manage orders.
  • Receive requests, feedback and Resolving complaints from customers
  • Respond to customer queries in a timely and accurate way, via phone, email to provide support and information on an assigned product or service.
  • Ensures that appropriate actions are taken to resolve customers problems and concerns.
  • Maintains customer accounts and records of customer interactions with details of inquiries, complaints, or comments.
  • Uses knowledge of a specific product, service, or other assigned area of expertise to answer inquiries or to forward to the appropriate staff.
  • Performs other related duties as assigned.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in Business, Communications, or related fields
  • At least 01 years working experience as Customer Service
  • Knowledgeable in ERP System
  • Excellent communication skills including active listening
  • Service-oriented and able to resolve customer grievances
  • Knowledge of, or ability to learn, product, service, or area of customer service specialization
  • Hard working, responsible, honestly, quickly, enthusiastic
  • Ability to team-working and work independently, cautiously
  • Organizational, arrangement skills
  • Proficient in computer skills
  • Good verbal and written communication in English

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 22 - 35
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH GTI VIỆT NAM

https://c-hawk.com/

Lô A-2B-CN, KCN Mỹ Phước 3, Phường Mỹ Phước, TP. Bến Cát, Tỉnh Bình Dương

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Tìm thêm việc làm "Customer Service Executive"

Customer Service Executive

CÔNG TY TNHH GTI VIỆT NAM

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH GTI VIỆT NAM

Thông Tin Tuyển Dụng

Customer Service Executive

  • Cấp bậc Nhân viên
  • Lương Cạnh tranh
  • Hết hạn nộp 30/09/2024
  • Ngành nghề Dịch vụ khách hàng
  • Kinh nghiệm 0 - 1 Năm

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with