Managing an team comprises of Supervisor, Team Leaders, Trainer, QA and CS agents in all aspects of a call center context.
Supervising a dynamic team to support transcosmos’ Client managed services to team members through rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.
Monitoring, make sure all member of team actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments
Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs
Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by transcosmos’ Client
Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.
Attending Weekly Meeting with Clients to share insights and highlights of operation.
Attending to ad-hoc tasks as assigned by General Manager or Client.
Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation
Yêu Cầu Công Việc
Good at English (4 skills).
At least 2 years experience Manager in Contact Center
Having experience in Contact Center and E-commerce.
Strong leadership skills with the ability to motivate and inspire a diverse team.
Excellent analytical and problem-solving abilities, with a track record of driving process improvements and achieving operational efficiency.
In-depth knowledge of contact center operations, including workforce management, quality assurance, and performance metrics.
Exceptional communication skills, both verbal and written, with the ability to interact effectively with customers, team members, and stakeholders.
Ability to thrive in a fast-paced and dynamic environment, managing multiple priorities and deadlines.
Thông tin khác
Bằng cấp:
Đại học
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Hình thức: Nhân viên chính thức
Thời gian thử việc: 2
Thời gian làm việc: Monday – Friday, and Bi- weekly Saturday (9 AM – 6 PM)
Phúc lợi:
- Periodical bonus: twice/year.
- Position promotion, salary increase: once/year.
- 13th month salary, Bonuses, gifts for Holidays.
- Health insurance and other insurance followed Vietnamese Labor Law.
- Activities: Birthday party, Employee engagement activities.
- Personal insurance package.
Phụ cấp khác:
- Meal Allowance.
- Transport Allowance.
- Position Allowance.
Ngày nghỉ: 12
Lương:
Cạnh tranh
Giới thiệu về công ty
CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAMNgười liên hệ: Talent Acquisition Team
Qui mô công ty: 1.000-4.999
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển...Chi tiết
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và đa quốc gia cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có khoảng 2,800 nhân sự làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh.
Chúng tôi hiểu rằng "Nhân sự phù hợp" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu.