Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Customer Service Representative

Công Ty TNHH PMAS
Ngày cập nhật: 29/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

- Collecting data from internal and external sources on factors known to affect demand

- Analyzing sales, stock, and other data statistics

- Reviewing historical sales trends

- Modeling the data to forecast future demand

- Striving to meet and exceed sales goals.

- Gathering updates on all stakeholders that can affect demand

- Developing demand forecasts at multiple levels of aggregation for multiple time horizons

- Interacting with customers to understand demand forecast drivers

- Providing input to the BOM in developing inventory strategies on existing items, new products, and product phase-outs

- Refining systems and methods to improve forecasts in order to better anticipate customer needs

- Processing Purchase Orders/Sale Orders, Customer inquiries.

- Maximize On Time Delivery (OTD) by coordinating with materials and manufacturing groups to provide customers with the best possible delivery dates.

- Monitor customer daily shipment requirements and prepare Out Bound Deliveries (OBD’s) in SAP system.

- Work through part shortages list and communicate late deliveries to customers via email, phone and or customer portal as needed by customer.

- Provide general customer service including order status, tracking # requests, etc.

- Work with production planner on customer demand.

- Work with quality and management team to issue customer RMAs.

- Ensure that all customer complaints are addressed and communicated to team members.

- Preparing weekly and monthly sales reports.

- Support other supply chain activities

- Perform other duties as assigned.

Yêu Cầu Công Việc

-      At least 2 - 3 years of experience in a relevant position  

-      Experience in manufacturing customer service preferred.

-       Experience with SAP database software preferred.

-        Must be able to multitask and process information at a very detailed level.

-        Self-motivated and able to take the initiative to complete tasks quickly and independently.

-        Strong PC skills, especially with MS Word, Excel and Outlook.

-        Excellent verbal, written, and interpersonal communication skills in Vietnamese and English.

-        Bachelor's degree in a related field required.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH PMAS

http://tecan.com/
At Tecan (www.tecan.com) we help to improve people’s lives and health by empowering customers to scale healthcare innovation globally from life science to...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Customer Service Representative

Công Ty TNHH PMAS

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH PMAS

Thông Tin Tuyển Dụng

Customer Service Representative

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with