Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM (TECHCOMBANK)

Expert, Change Management

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM (TECHCOMBANK)
Ngày cập nhật: 19/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Job Purpose

- The job holder supports change management activities (assessing change impact, defining performance's indicators, engaging stakeholders, developing communications plan, survey, tracking progress and reporting performance results).

- The job holder manages communication activities, user support, content development on digital channels and supports users on the implementation of change/adoption.

- The job holder supports the implementation organization of the Bank's culture and core values programs for the Human Resource Division

Key Accountabilities (1)

A. Change Management Support

- Conduct change impact assessment and stakeholder analysis (for internal and external stakeholders).

- Developed change management plans.

- Engage and support stakeholders through change implementation.

- Develop and implement communication plans and track progress.

- Evaluate and report on performance results / efficiency of communication and transformation change implementation activities.

- Support design, planning, pilot preparation and implementation of initiatives.

- Prepare reports for discussions and updates on transformation initiatives.

- Prepare requirement specifications from customer journeys and define needs

Key Accountabilities (2)

B. User Support và Communication Collaterals

- Develop and manage user manuals / guidelines, materials, customer support scripts.

- Partner with feature development teams to design and develop digital user experience, plan and develop useful, usable content including instructional text, error and confirmation messages.

- Translate complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users to complete interactions smoothly and effectively.

- Create and manage content on digital channels for new features.

- Create, edit and manage content for communication campaigns.

- Actively research, collect information, update new market trends to develop new content strategy.

- Conduct surveys, collect, manage customer feedback, propose solutions to provide improved support to users.

Yêu Cầu Công Việc

Success Profile - Qualification and Experiences

Domain Expertise

-  More than 07 years of experience in the same field.

-  Demonstrated experience supporting change management strategies and plans

-  Superior writing, editing, and proofreading skills in English and Vietnamese languages

-  Experience planning for and developing useful and usable content

-  Experience supporting project management and organizational change projects

-  Demonstrated experience creating online/digital content and executing on content strategy within the interactive space

-  Demonstrated experience developing web/app content

-  Demonstrated experience translating complex concepts into easy-to-understand interactive experiences to support online users

-  Knowledgeable on digital technology Qualifications

-  Bachelor's degree in Communication, Technology

-  Professional change certification in PROSCI / ADKAR will be advantageous

-  English proficiency requirements are pursuant to Techcombank's policy.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM (TECHCOMBANK)

https://techcombank.com/Qui mô công ty: 10.000-19.999
Techcombank mang sứ mệnh dẫn dắt hành trình số hóa của ngành tài chính, tạo động lực cho mỗi cá nhân, doanh nghiệp và tổ chức phát triển bền vững và bứt phá...Chi tiết

Expert, Change Management

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM (TECHCOMBANK)

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

NGÂN HÀNG TMCP KỸ THƯƠNG VIỆT NAM (TECHCOMBANK)

Thông Tin Tuyển Dụng

Expert, Change Management

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with