Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Front Office Manager/Guest Service Manager

Citadines Central Bình Dương
Ngày cập nhật: 11/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The Front Office Manager is responsible for the effective and efficient daily operations of the Guest Service and lobby areas.

MAJOR DUTIES AND RESPONSIBILITIES

1. Supervise and monitor all guest service operations.

2. To ensure the efficiency of all the staff under supervision

3. Responsible in the setting up of the Guest Service Manager’s Log Book, follow –up Book and Diary and to report all unusual events to the Residence Manager.

4. To ensure there is close co-ordination with all sections of the Guest Service and all departments of the company.

5. To improve on guest service standards

6. Responsible for the arrival and departure arrangement and handling of all guests.

7. To monitor closely guest’s room folio high balance daily to prevent losses by the company.

8. To maintain strict control on the operations of the computer systems and peripherals.

9. On-job-training or/and organize monthly training for staff on specific areas need to be improved.

10. To perform any other duties as required by the Management.

Yêu Cầu Công Việc

1. Degree in Business Administration/Sales & Marketing/Hospitality.

2. Experience:

At least 5 years relevant experience in the hospitality industry (with 2 years in Front Office Manager position).

3. Competencies:

- Possess Public Relations, negotiation, and presentation skills

- Must be customer oriented and able to train, instruct and lead a Guest Service team

4. Personal attributes:

- Possess good communication and human relation skills

- Pleasant personality and service oriented attitude

- Able to work well under pressure and possess problem solving skills

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 45
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Citadines Central Bình Dương

www.the-ascott.comQui mô công ty: 300
The Ascott Limited is a Singapore company that has grown to be the world's largest international serviced residence owner-operator. It has more than 22,000...Chi tiết
Job tags / Kỹ năng:guest service front office

Front Office Manager/Guest Service Manager

Citadines Central Bình Dương

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Citadines Central Bình Dương

Thông Tin Tuyển Dụng

Front Office Manager/Guest Service Manager

  • Cấp bậc Quản lý
  • Lương Cạnh tranh
  • Hết hạn nộp 10/08/2024
  • Ngành nghề Nhà hàng / Khách sạn
  • Kinh nghiệm 3 - 5 Năm

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with