Lead to build strategic channel development for sales team from commercial planning through customers insight to execute in field.
Develop and implement trade planning, distribution, and targeted customers groups. Explore innovative trade marketing ideas and solutions. Lead to build and execute shopper communication and execution guideline in-store at right store models, manage asset, POSM generic & tailor made by brand campaign at POP.
Assist sales team in developing a win-win solution with key shop.
Drive rate of sales in ASO with right activities support in line with distribution expansion.
Work closely with brand team and sales team to translate Brand plan to trade supporting activities in the channel.
Develop trade activity customized by sub-channels level and market research, market visit to review and evaluate trade programs with frequency report to define key issue/opportunity for next round of planning phase.
Monitor, coach and train for team members to align the Trade team towards the business objectives.
Yêu Cầu Công Việc
Minimum 5 - 7 years of experience in trade marketing FMCG - GT channel & 3 - 5 years of experience at same level.
Leadership skills and strong management skills, able to lead and drive actions.
Innovative thinking & Flexible, able to lead team in new ways of thinking and execution.
Enthusiastic and overcome spirit with solid analytical skills.
Ability to work under high pressure and strict timelines, multi tasks and ad-hoc with frequency of changes.
Goal-oriented, organized team player, able to manage different stakeholders (support functions and sales team by region)
Excellent interpersonal relationships skills.
Good sensitivity of the market.
Thông tin khác
Hình thức: Nhân viên chính thức
Lương:
Cạnh tranh
Giới thiệu về công ty
CÔNG TY CỔ PHẦN SỮA QUỐC TẾ LOFNgười liên hệ: Phòng Nhân Sự
Hơn 20 năm đồng hành và gắn bó cùng với sứ mệnh chăm sóc sức khỏe cho cộng đồng, Công ty Cổ phần sữa quốc tế Lof luôn cam kết trong việc lan tỏa hạnh phúc...Chi tiết
Hơn 20 năm đồng hành và gắn bó cùng với sứ mệnh chăm sóc sức khỏe cho cộng đồng, Công ty Cổ phần sữa quốc tế Lof luôn cam kết trong việc lan tỏa hạnh phúc thông qua các sản phẩm chất lượng cao với những thương hiệu được yêu thích hàng đầu như: Lof, Kun, Malto, Ba Vì. Với chiến lược thương hiệu thời đại, chuyển đổi số, LOF không còn giới hạn chính mình ở một doanh nghiệp sản xuất những sản phẩm sữa dinh dưỡng cho người tiêu dùng, mà còn tạo ra và lan tỏa những giá trị tinh thần tốt đẹp tới mọi người, chung tay xây dựng xã hội tốt đẹp hơn. Hãy gia nhập LOF để cùng xây dựng môi trường sống và làm việc hạnh phúc, hiệu quả, góp phần vào sự phát triển những giá trị tốt đẹp của xã hội về thể chất, trí tuệ và tinh thần vì một cộng đồng khỏe mạnh và hạnh phúc."