Implement the group's orientation and develop marketing plans and improve brand awareness in the medium and short term for the hospital; Develop Branding, Product Marketing, and Digital Marketing activities on digital platforms;
Responsible for the mobilization and allocation of Marketing resources in coordination with departments to operate effectively.
Detail description:
Consult with the Board of Directors and be responsible for reviewing the performance and organizing the operation of marketing-related activities.
Implementing "Hoan My" brand guideline and developing HMCL's brand message in Mekong Delta market; especially in Can Tho and surrounding provinces.
Provide flexible tools to support sales and drive revenue growth including websites, product catalogs, press releases, customer research and customer experience, blogs, customer portals and a variety of potential social channels.
Regularly monitor and analyze performance and growth indicators related to brand indexes, top of mind, coverage, and brand health indicators of the HMCL brand.
Attract and develop partners, social channels, and influential KOLs & KOCs in the industry to increase brand communication.
Implement, research, identify, initiate and promote strategic marketing opportunities, partnerships to attract and convert new customers, strengthen HMCL's brand positioning.
Evaluate and segment Customer files and develop communication plans for product package promotions. HMCL's services reach the right target audience.
Organize media campaigns and handle media crises in a timely manner to maintain HMCL's brand position.
Collaborate with professional, sales, and related departments to design product packages, Trade Marketing programs suitable for each stage.
Developing, controlling and approving the content of all digital and traditional media activities.
Propose criteria for evaluating the effectiveness of Digital Marketing activities.
Manage and plan the growth of digital media channels; including: email, SEO, FB, Zalo, Instagram, Tiktok LinkedIn...
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor of Economics, Commerce, Marketing; at least 2 years of experience in an equivalent position;
Understand Marketing activities in the hospitality industry; having experience working in hospitals is an advantage;
Proven experience in Branding, Strategic Marketing.
Knowledgeable about Google, Facebook, etc.
Communication skills; Team building and leadership
Planning and presentation skills.
Conflict and disagreement handling skills.
Analytical and logical abilities;
Proficient use of Ms Office software.
English communication skills
Enthusiastic participation in community activities organized by the Hospital/Department
Thông tin khác
Bằng cấp:
Đại học
Độ tuổi:
30 - 45
Hình thức: Nhân viên chính thức
Lương:
Cạnh tranh
Giới thiệu về công ty
CÔNG TY CỔ PHẦN BỆNH VIỆN ĐA KHOA HOÀN MỸ CỬU LONGNgười liên hệ: HR
Qui mô công ty: 500-999
"Ra đời từ năm 2007 với sứ mạng mang tới cho người dân khu vực Đồng bằng Sông Cửu Long và các tỉnh lân cận dịch vụ chăm sóc sức khỏe chất lượng cao với chi...Chi tiết
"Ra đời từ năm 2007 với sứ mạng mang tới cho người dân khu vực Đồng bằng Sông Cửu Long và các tỉnh lân cận dịch vụ chăm sóc sức khỏe chất lượng cao với chi phí hợp lý, giúp người dân được khám, chữa bệnh hiệu quả mà không còn phải di chuyển xa xôi và tốn kém. Kế thừa kinh nghiệm của Tập đoàn Y khoa Hoàn Mỹ trong nhiều năm qua, đến nay, Bệnh viện Hoàn Mỹ Cửu Long không ngừng phát triển và đáp ứng được các yêu cầu điều trị bệnh lý phức tạp, góp phần giảm tải cho các bệnh viện tuyến trên, tiếp nhận hàng ngàn lượt bệnh nhân tới khám và điều trị mỗi ngày tại gần 30 chuyên khoa của bệnh viện. “Chuyên môn” và “Y đức” là yếu tố được đặt lên hàng đầu tại Bệnh viện Hoàn Mỹ Cửu Long. Với phương châm “lấy bệnh nhân làm trung tâm”.