Assist the Brand Team in executing the Marketing Plan by coordinating with Sales and Trade Teams to carry out effective campaigns, and achieve strong brand growth.
Analyze market situations, internal sales performance, consumer insights, market trends, and competitors’ movements... to identify brand opportunities and issues, and understand unmet needs for brand planning.
Support brand team planning and execution to ensure excellent execution.
Get close to customers/consumers via frequent market visits.
Support conduct market or consumer research with research houses to explore consumer insights, fine-tune product concepts, and amplify new market trends.
Cooperate with cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the new product development process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success.
Other tasks assigned by the line manager.
Job Requirement
Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Economics, or related major.
Have 1-2 year experience in the same position in the FMCG industry.
Good written and oral communication skills in English.
Ability to multi-task, proactive & hardwork in a fast-paced.
CJ Foods Việt Nam là công ty thực phẩm hàng đầu của Hàn Quốc với sứ mệnh truyền bá hương vị tuyệt hảo của Hàn Quốc đến mọi nơi trên thế giới, những...Detail
CJ Foods Việt Nam là công ty thực phẩm hàng đầu của Hàn Quốc với sứ mệnh truyền bá hương vị tuyệt hảo của Hàn Quốc đến mọi nơi trên thế giới, những sản phẩm chất lượng đáp ứng khẩu vị địa phương nhưng cũng mang đầy trải nghiệm hương vị Hàn Quốc. Để thúc đẩy lối sống lành mạnh, vui vẻ và tiện lợi, CJ Foods Việt Nam cung cấp các loại thực phẩm chất lượng cao, đảm bảo vệ sinh và có giá trị hương vị tuyệt vời thông qua các brand nổi tiếng như Bibigo, Cầu Tre, Xe Đạp, InnerB