Propose and implement Employer Branding strategies and programs to build the employer brand in various channels (Jollibee website, Facebook, LinkedIn, POSM…)
Corporate with HR Regional to promote the JFC EVP through various Vietnam channels/digital platforms.
Create a comprehensive program that enables employees as primary ambassadors who showcase their employee experience to help attract top talents.
Be a leader in organizing the event internal & external Jollibee
3.Data analyst and measurement:
Measure and report the effectiveness of Employer Branding campaigns on analytics
Continuously review past projects for improvement, and provide feedback of these results to stakeholders and making data-driven decisions about future Employer Branding activities.
Job Requirement
Minimum 4 years of experience with a strong background in Employer Branding/ Communication.
Have experience in event organizing, creating and managing contents on social platforms (Facebook, LinkedIn and other platforms), project management.
Strong English and Vietnamese writing skills.
Proficiency with Social media platforms (LinkedIn, Facebook, Ads, Tiktok, …..)
Skills: Data driven, Organization, Logical thinking, Time management, Communication and Interpersonal Skills.
Jollibee VietnamContact person: Bộ phận tuyển dụng
www.jollibee.com.vnCompany size: 4000
Jollibee là một câu chuyện thành công phi thường bởi chỉ từ 2 tiệm kem nhỏ hình thành vào năm 1975, chuyên bán các món ăn nóng và bánh mì kẹp đã trở thành...Detail
Jollibee là một câu chuyện thành công phi thường bởi chỉ từ 2 tiệm kem nhỏ hình thành vào năm 1975, chuyên bán các món ăn nóng và bánh mì kẹp đã trở thành công ty với 7 cửa hàng vào năm 1978, chuyên về bơ gơ. Sau đó trở thành một tập đoàn tạo nên cuộc cách mạng thức ăn nhanh tại Philippines.
Jollibee hiện có hơn 900 cửa hàng tại Philippines và gần 300 cửa hàng tại các quốc gia trên khắp thế giới như Mỹ, Hong Kong, các tiểu vương quốc Ả Rập Thống Nhất, Qatar, Brunei, Trung Quốc, và Việt Nam.