Message

Please sign in to perform this function

Sign in by

Nhân viên mua hàng - Purchasing Staff

Công ty TNHH Frontier Consulting Việt Nam
Updated: 17/10/2024

Employment Information

Benefits

  • Insurance
  • Travel
  • Allowances
  • Uniform
  • Incentive bonus
  • Training Scheme
  • Salary review
  • Business Expense
  • Seniority Allowance
  • Annual Leave

Job Description

- Làm việc với các nhà cung cấp và khách hàng các vấn đề liên quan đến: đặt hàng, hợp đồng, YCTT, hóa đơn VAT, sắp xếp lịch thanh toán….

Working with suppliers & clients about issues related to PO, contract, PR, VAT Invoice, payment arrangement, etc.

- Phối hợp với bộ phận có liên quan, tập hợp và kiểm tra tính đầy đủ, hợp pháp các hóa đơn chứng từ đầu vào, đầu ra đảm bảo phù hợp theo qui định của Nhà nước. cân đối hóa đơn GTGT đầu ra đầu vào.

Co-working with other departments to collect & check the sufficiency & legality of all invoices & accounting documents in order to follow government regulations. Checking & comparing input-output VAT Invoices.

- Phụ trách (lập, kiểm tra, thương thảo…) các loại hợp đồng kinh tế, hợp đồng thi công xây dựng, hợp đồng nguyên tắc

Being in charge (make, check, negotiable, etc) all economic contracts, office construction contract, principle contract, etc.

- Đảm bảo việc theo dõi và cập nhật chứng từ trung thực, chính xác và kịp thời. Lưu trữ các chứng từ liên quan đến công việc theo quy định.

Ensuring to follow & entry accounting documents correctly & timely. Filling all documents as government & company regulations.

- Cung cấp các báo cáo liên quan phần hành phụ trách theo yêu cầu của cấp quản lý.

Preparing & submitting all reports related to daily jobs as manager’s requirements.

Job Requirement

-        Giới tính: Nam - 01 người tại HN- Giao tiếp tốt bằng tiếng Anh.

          Male - 01 employee in HN - Good communication in English

-        Kinh nghiệm: ít nhất 1~2 năm. Ưu tiên làm trong lĩnh vực xây dựng và hiểu biết về vật liệu xây dựng.

         At least 2 year of experience. Experienced in Tax & Construction company will be preferred.

-        Kĩ năng mềm tốt, đặc biệt là kĩ năng giao tiếp, đàm phán, quản lý thời gian

        Good soft skills, especially communication skill, negotiation skill, time-management skill.

-        Thành thạo tin học văn phòng MS Office, powerpoint, ...

         Office Informatics such as MS Office, powerpoint, ...

-        Ưu tiên tốt nghiệp chuyên ngành: Tài chính, kế toán, kinh tế.

         Major in Finance, accounting, economics is priority.

More Information

  • Degree: Bachelor
  • Age: Unlimited
  • Job type : Permanent
  • Salary: 12 Mil - 17 Mil VND

Company Overview

Công ty TNHH Frontier Consulting Việt Nam

http://fcv.vn/Company size: 25-99
We are devoted to the improvement of our clients’ performance through office renovation and relocation.The Frontier Consulting Co. Ltd. was established in...Detail

People who applied to this job also applied to:

Nhân viên mua hàng - Purchasing Staff

Công ty TNHH Frontier Consulting Việt Nam

Get email alerts for new jobs

Setup Email alerts

Employment Information
Similar jobs

About us

Công ty TNHH Frontier Consulting Việt Nam

Employment Information

Nhân viên mua hàng - Purchasing Staff

Location

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with