Provide the product, process training to newbie agents and refresh training to existing agents.
Make a training plan and assessment for newbie agents.
Ensure the training qualification and training passing rate.
Manage attrition rate during new hire training period
Coordinate with Team Lead and QA on training/coaching plan on requirement.
Update training materials and ensure agents well trained updated knowledge and information.
Job Requirement
At least 1-year experience in customer service training position
Experience in E-Commerce, Technology, Content Moderation is a plus
Good at communication, training content preparation/customization.
Good at training/ presentation skill
Good at English communication skill
More Information
Degree:
College
Age:
Unlimited
Job type : Permanent
Probationary period: Probation : 2 months
Working time: Service time: 24/7, working 6 days/week (1 day off any)
Benefit:
Promotion opportunities
Periodical bonus: twice/year
Position promotion, salary increase: once/year
13th month salary
Insurances followed Vietnamese Labor Law
Bonuses, gifts for Holidays
Salary:
15 Mil - 18 Mil
VND
Company Overview
CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAMContact person: Talent Acquisition Team
Company size: 1.000-4.999
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển...Detail
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển ổn định và chất lượng được đảm bảo từ việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn Nhật Bản, chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của hàng trăm khách hàng tại Việt Nam và đa quốc gia cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Transformation. Bước vào năm thứ 10, TCV đã có khoảng 2,800 nhân sự làm việc tại Hà Nội và thành phố Hồ Chí Minh.
Chúng tôi hiểu rằng "Nhân sự phù hợp" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu.