Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

[AEON Binh Duong New City] General Affairs - HR Admin Leader

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam
Ngày cập nhật: 13/08/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1.Manpower management (20%):

- Plan manpower schedule. Ensure sufficient manpower during of operation and get work performance.

- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff’s performance.

- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.

- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.

- Identify potential staff for succession planning purposes.

- Build and promote team work spirit.

- Recheck ensure a reasonable arrangement of shifts for opening, closing store, balancing.

2.Human Resources management (20%):

- Check and ensure recruitment of store run smoothly.

- Complete report timely.

3.Cost and equipment management (30%):

- Controlling the use of expenses, comparing with the same period and the previous month.

- Find the cause if there is a cost related problem.

- Find solutions to use reasonable costs.

- Keep track of licenses and certificates so they don't expire.

- Timely grasp the situation of machinery damage to quickly handle and track the progress and repair history of each machine.

- Ensure safe facilities for customers and employee.

- Prepare stationary & support monthly stock take and bio-yearly stock take as the company rules.

4.Accounting management (20%):

- Make sure the store's accounting department complies with the regulations on cash, vouchers, sold tape management.

- Control the collection of COD, deposit, excess money of cashiers, do not let the situation of loss happen.

- Complete report timely.

5. Other tasks (10%):

- Opening & closing Store.

- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work .

- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.

Yêu Cầu Công Việc

1.College/ University degree

2. At least 03 years related experience in related to merchandise manegement and 01 year experience in managing a team

3. High pressure

4. Detail oriented and be able to handle multi-tasks

5. Abilities to use Computer, Office programs and Database

6. Be able to work at shift & on Public holidays

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

https://www.aeon.com.vn/tuyen-dung/Qui mô công ty: 2,500
AEON Việt Nam chúng tôi là nhà kinh doanh bán lẻ đến từ Nhật Bản với lịch sử hơn 260 năm. Năm 2012, AEON chính thức thành lập Công ty TNHH AEON Việt Nam...Chi tiết

[AEON Binh Duong New City] General Affairs - HR Admin Leader

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Thông Tin Tuyển Dụng

[AEON Binh Duong New City] General Affairs - HR Admin Leader

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with