Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Công Ty TNHH CJ Foods Việt Nam

Assistant Brand Manager (Foods)

CJ Foods Vietnam
Ngày cập nhật: 28/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

- Assist the Brand Manager in executing the Marketing Plan for New category by coordinating with Sales and Trade Teams to carry out effective campaigns, and achieve strong brand growth.

- Support and execute the Brand Manager in planning for Annual Marketing and Communication, launching..

- Analyze market situations, internal sales performance, consumer insights, market trends, and competitors’ movements... to identify brand opportunities and issues, and understand unmet needs for brand planning.

- Liaise closely with Agencies for branding and consumer communication activities (Including both ATL and BTL activities, such as TVC, digital, activation, sampling, OOH, and POSM…).

- Lead brand planning and execution, strong management for ATL and BTL activities to ensure excellent execution.

- Get close to customers/consumers via frequent market visits.

- Conduct market or consumer research with research houses to explore consumer insights, fine-tune product concepts, and amplify new market trends.

- Be able to work well with cross functions to drive sales and build the brand.

- Lead cross functions (supply chain, purchasing, sales, trade marketing) to run the NPD process: sales forecasting, stock management, and sales movements... to ensure the launch's success in Vietnam.

- Management of PnL and marketing budgets within agreed targets.

- Follow up and control Marketing expenses.

- Smoothly cooperate with other Departments to handle tasks related to the brand in charge.

- Other tasks assigned by the line manager.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's Degree in Marketing, Business Administration, Economics, or related major.
  • At least 3-year experience in the same position, within the FMCG, foods industry is a big plus.
  • Strong at brand management, consumer understanding, and creative & strategic knowledge.
  • Ability to multi-task and be proactive & independent in a fast-paced, ownership in dynamic environment.
  • Good written and oral communication, presentation, and negotiation skills in English and Vietnamese.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

CJ Foods Vietnam

https://cjfoods.com.vn/our-brandsQui mô công ty: 1.000-4.999
CJ Foods Việt Nam là công ty thực phẩm hàng đầu của Hàn Quốc với sứ mệnh truyền bá hương vị tuyệt hảo của Hàn Quốc đến mọi nơi trên thế giới, những...Chi tiết

Assistant Brand Manager (Foods)

CJ Foods Vietnam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CJ Foods Vietnam

Thông Tin Tuyển Dụng

Assistant Brand Manager (Foods)

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with