Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Chuyên Viên Giải Quyết Khiếu Nại

Công Ty CP Dược Phẩm Pharmacity
Ngày cập nhật: 29/04/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

  • Check complaint accuracy and content, correct information to process the complaint;
  • Gather data, investigate, analyze and evaluate other information alongside the complaint to identify possible solution proposals;
  • Coordinate with internal departments to handle handling complaints/ negative comments and effectively solve customers’ issues within service level agreement;
  • Quickly and thoroughly respond to customer complaints/ negative reviews with a focus on transforming any negative experience into a positive one by building trust and rapport, and offering timely and effective resolutions that satisfy customer expectations;
  • Work with dissatisfied customers to resolve any difficulties or complaints by proactively reaching out and offering customer-focused solutions and demonstrating an elevated level of attention, care, and follow through;
  • Ensure that the customer complaint complies with all relevant procedures and are closed appropriately;
  • Raise any escalated customer concerns to the next level of management if any;
  • Manage and record complaint files and databases for all customer complaints, according to established company procedures;
  • Support CI to review and respond negative comments from INPS and Google review channels;
  • Complete all required training courses to expand knowledge and performance level;
  • Support claim supervisor to improve complaint process if possible and maintain knowledge of all products, compliance rules, and operations;
  • Comply with the Company’s processes, procedures, regulations, and standards;
  • Implement other tasks at line manager assigned.

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in Pharmacy, Hospitality, Customer Services, or other relevant fields
  • Good at English (speaking and writing)
  • MS. Office (word, excel, power-point)
  • At least 2-3 years of working experience in the same position, preferably with experience in Retail, Stores chain
  • Effective listening and communication skills
  • Problem-solving skills
  • Analytical, deductive reasoning, and listening skills
  • Maintain in-depth knowledge of company processes and policies
  • Emotional stability sympathy and ability to handle pressure
  • Willing to work with flexible time to meet the work requirements
  • Pharmaceutical knowledge is a plus.
  • Shift-based working time, 1 day OFF per week.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công Ty CP Dược Phẩm Pharmacity

http://www.pharmacity.vn/Qui mô công ty: 5.000-9.999
Established in November 2011, Pharmacity is proud to be the top modern and convenient retail pharmacy chain in Vietnam. Our vision is "pharmacity is the...Chi tiết

Chuyên Viên Giải Quyết Khiếu Nại

Công Ty CP Dược Phẩm Pharmacity

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty CP Dược Phẩm Pharmacity

Thông Tin Tuyển Dụng

Chuyên Viên Giải Quyết Khiếu Nại

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with