Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Chuyên Viên Hành Chính_Office & Administration Specialist

Công ty cổ phần đầu tư và công nghệ Đại Việt
Ngày cập nhật: 20/06/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Office Management Specialist’s role and responsibility is to organize and delivery office and administrative services to employees, contributing to creating and maintaining a pleasant work environment, ensuring high levels of organizational effectiveness, communication and safety.

Reception:

- Perform front-office tasks and ensuring daily operations, such as guest/ visitor welcoming, clerical tasks, overseas meeting rooms, asnwering phone calls etc.

- Control In-Out

Office physical condition management:

- Oversees office layout, office facilities/ assets, office security, 5S, hygiene, clealiness and ensure physical security operation in accordance with ISO and related requirements

- Make periodical office audit and ensure necessary maintenance and repair, and all equipment, tools are in proper conditions

- Propose office rules and ensure compliance

Office supplies/ services:

- Control and ensure providance of office supplies and internal services such as stationery, water, logistics, travelling, courier, etc.

Business Trips/ Visa/ Work Permit:

- Arrange accommodation/ transportation, travel insurance, etc. for employee business trips

- Apply for visa and perform expatriate services if any

Employee health & safety: Organize annual health check and other healthcaring-related activities for employees; make plan and implement annual fire fighting operation activities

Employee welfares and events: Assist staff activities and deliver welfares to employees

Budget and Expenditure Control/ Vendor Management:

- Control administrative expenses

- Manage vendors/ contracts, do negotiations for the best cost and service efficiency

- Ensure that all items are invoiced and paid on time

Performs other tasks assigned by Team Lead, Manager

Yêu Cầu Công Việc

• Bachelor’s Degree

• At least 1 year of experience in a similar position

• Good at English

• Good at MS Office applications

• Excellent planning, time management skills, be a multi-tasker,

• Having customer-oriented mindset and good at interpersonal and communication skills

• Can work onsite at office on weekdays

Benefit: 

• Competitive salary depending on skills and capabilities

• 18 days of annual leave

• 13th-month salary and additional bonuses based on the business performance

• Flexible working time with working days from Monday to Friday

• Good career growth opportunities with interesting and challenging projects English, technical, and soft skills training courses

• Additional healthcare insurance and annual health check-up

• Light beverage and food are available all the time in the office

• Outdoor activities with company support: sports clubs, team building, happy hour party, birthday, company trip, staff, and family events, etc

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công ty cổ phần đầu tư và công nghệ Đại Việt

https://batdongsan.com.vn/Qui mô công ty: 500-999
Công ty Cổ phần PropertyGuru Việt Nam - thuộc tập đoàn PropertuGuru Singapore , Thành lập vào năm 2007, PropertyGuru là công ty công nghệ bất động sản tin...Chi tiết

Chuyên Viên Hành Chính_Office & Administration Specialist

Công ty cổ phần đầu tư và công nghệ Đại Việt

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công ty cổ phần đầu tư và công nghệ Đại Việt

Thông Tin Tuyển Dụng

Chuyên Viên Hành Chính_Office & Administration Specialist

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with