Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

CUSTOMER SERVICE (AM)- Thu Duc, HCMC

Talent Trader Vietnam
Ngày cập nhật: 05/08/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • Effectively manage performance and workload of CS team.
  • Monitor ERP system from beginning to the end to ensure customer information and order status are updated accurately
  • Manage customer expectations regarding communication, complaints, after-sales service
  • Propose solutions to support sales development capabilities to ensure service quality and meet customers’ requirements.
  • Propose solutions to handle customer complaints according to the Company procedures and service standards.
  • Be responsible for coaching and training existing CS staff and newly joined CS staff on customer service mindset and daily tasks
  • Build a team with strong knowledge who can consult and good problem solving to customers

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree.
  • At least 2-year experience in similar supervisor positions
  • Fluent in English (Chinese is an advantage)
  •  Good computing skill
     

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Dưới 40
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Dưới 20 Tr VND

Giới thiệu về công ty

Talent Trader Vietnam

Qui mô công ty: 100-499
Talent Traders are recruitment specialist. Our area of expertise is in placement of vital Mid Management candidates. We bring you tailored and flexible...Chi tiết

CUSTOMER SERVICE (AM)- Thu Duc, HCMC

Talent Trader Vietnam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with