Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

CX Project & Strategy Management Lead

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM FPT LONG CHÂU
Ngày cập nhật: 27/08/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Project Management & Strategy Execution

- Lead cross-functional CX projects, from initiation to completion, ensuring alignment with

company objectives.

- Develop and implement strategies to improve key performance metrics related to customer

experience.

- Proactively propose and execute project requirements based on customer feedback and

internal data analysis.

- Track project progress, update stakeholders regularly, and ensure all deliverables are met

within the set timelines.

2. Data Analysis & Monitoring

- Regularly analyze customer feedback and ecommerce data to identify opportunities for

improvement.

- Recommend and implement changes to processes, systems, and products to enhance

customer satisfaction and retention.

- Work closely with the data analytics team to ensure accurate tracking and reporting of CX

metrics.

3. Stakeholder Management & Communication

- Develop and implement SOPs for stakeholder engagement with the newly established CX

department.

- Serve as the primary point of contact between the CX team and other internal departments.

- Ensure clear and consistent communication with stakeholders at all levels.

- Present project outcomes, insights, and recommendations to senior management.

4. Team Leadership & Collaboration

- Manage a team dedicated to CX initiatives, providing guidance, support, and performance

evaluation.

- Foster collaboration with various departments to achieve project goals and overcome

potential blockers.

- Promote a customer-centric culture within the team and across the organization.

5. Reporting & Other Tasks

- Prepare and submit periodic work reports.

- Complete other tasks as assigned by the line manager.

Yêu Cầu Công Việc

  • Education: A Bachelor’s degree in Business Administration, E-commerce, Information

Technology, or a related field is required. A Master’s degree is considered an advantage.

  • Experience: A minimum of 5 years of experience in project management is required, with

at least 2 years in a leadership position, preferably within the e-commerce or retail sectors.

  • Technical Proficiencies:

- Expertise in project management tools and methodologies.

- Strong skills in data analysis and interpretation.

- Knowledge of CX metrics and best practices.

- Understanding of user research and usability testing techniques.

- Proficiency in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).

- Proficiency in English, both written and spoken.

- Experience with UI/UX tools is an added advantage.

  • Skills:

- Demonstrated strong leadership and team management abilities.

- Strategic mindset with the capacity to align projects with broader organizational

goals.

- Excellent communication and interpersonal skills.

- Strong analytical and problem-solving capabilities.

- Ability to perform well under pressure and manage multiple projects concurrently

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM FPT LONG CHÂU

https://tuyendung.frt.vn/Qui mô công ty: 10.000-19.999
Tọa lạc tại đường Hai Bà Trưng, một trong những tuyến đường đông đúc nhất địa bàn quận 1, TP HCM, nhà thuốc FPT Long Châu Là chuỗi nhà thuốc lớn nhất thành...Chi tiết

CX Project & Strategy Management Lead

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM FPT LONG CHÂU

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN DƯỢC PHẨM FPT LONG CHÂU

Thông Tin Tuyển Dụng

CX Project & Strategy Management Lead

Địa điểm

Hồ Chí Minh

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with