Driver management: maintain an over-supplying effort by developing online /offline acquisition channels, by efficiently scheduling and training and effectively retaining drivers on the platform.
Community management: actively moderate (bring people together), leverage, lead the driver community to shape the best service quality to users and the best worth for drivers.
Driver operations standards: identify, build and implement standard operating procedures (SOPs) and policies to support the activity and solve or prevent issues from occurring.
Performance: regularly track the efficiency of the team and the service quality provided to the network, and deploy corrective/improvement actions.
What we seek
Leadership skills to deal with a large and diverse driver community in Hanoi.
Strong sense of prioritization, and structured mindset to cover multiple things at the same time, without compromising on quality.
Strong integrity to make the best decisions for the company in every situation and stand firm without compromising.
Data-driven to identify leverages and make the best decisions for the business in every situation.
Yêu Cầu Công Việc
Degree holder with 2-3 years of operational/leadership experience, preferably in a logistics/e-commerce fulfillment environment
Knowledge and understanding of mobile and web technologies
Proven track record of hands on leadership experience through managing sizable teams
Strong empathy to understand the needs of drivers and users. Calm under pressure.
You have excellent organizational skills, integrity, and great follow-through on tasks
Vietnamese national with fluency in English and Vietnamese.
Thông tin khác
Bằng cấp:
Đại học
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Hình thức: Nhân viên chính thức
Thời gian thử việc: 60 ngày
Thời gian làm việc: Thứ 2-Sáng thứ 7
Cơ hội huấn luyện: Được cung cấp laptop và tất cả các thiết bị cần thiết để thực hiện công việc hiệu quả;
Phúc lợi:
Sức khỏe:
+ Bảo hiểm y tế PVI giúp bạn an tâm về các vấn đề sức khỏe.
+ Khám sức khỏe định kỳ hàng năm để đảm bảo bạn chủ động chăm sóc sức khỏe.
Phụ cấp khác:
+ Nhận khoản nạp tiền hàng tháng vào tài khoản Ứng dụng Lalamove.
+ Thưởng thức nhiều loại đồ ăn vặt bổ thơm ngon suốt cả ngày để duy trì năng lượng;
+ Tham gia các hoạt động giải trí nội bộ nhóm thường xuyên để xây dựng mối quan hệ gắn bó với đồng nghiệp và nuôi dưỡng môi trường làm việc tích cực .
Ngày nghỉ:
Nghỉ phép có lương: 18 ngày nghỉ phép có lương mỗi năm, bao gồm:
+ 15 ngày nghỉ phép năm: Dành cho kỳ nghỉ và việc cá nhân.
+ 2 ngày nghỉ ốm: Nghỉ ngơi khi bạn không khỏe.
+ 1 ngày nghỉ sinh nhật: Dành để kỷ niệm ngày đặc biệt của bạn.
Lương:
Cạnh tranh
Giới thiệu về công ty
CÔNG TY TNHH LALAMOVE VIETNAMNgười liên hệ: Phòng Nhân sự
https://www.lalamove.com/careersQui mô công ty: 100-499
Lalamove is the No. 1 mobile logistics platform in Asia. We are disrupting the logistics industry by connecting customers and drivers directly through our...Chi tiết
Lalamove is the No. 1 mobile logistics platform in Asia. We are disrupting the logistics industry by connecting customers and drivers directly through our groundbreaking mobile platform, offering customers a fast and innovative logistics solution to deliver anything, anywhere, anytime.
Lalamove is still at the early stages of growth. Founded in Hong Kong in 2013, we now have offices in Singapore, Thailand, Taiwan, and Philippines. In China, we are known as Huolala (货拉拉) and are now available in more than 100 cities. We are on the way to becoming the global standard for delivery services and we are working to bring Lalamove to all major cities worldwide.
Lalamove is where you can establish your career, maximize your abilities, work with energetic & fun teammates, and play a critical role in changing the market for last mile delivery. We deeply value integrity, grit, open-mindedness, passion and teamwork as core elements of the kind of people we want and have working on our team. Join us and reiterate into a better version of yourself today!