We are looking for a dynamic and customer-focused individual to join our team as a Customer Experience Specialist at Maison RMI. As a Customer Experience Specialist, your primary responsibility will be to enhance the overall customer experience and satisfaction across both offline and online channels. You will play a crucial role in improving key customer experience metrics such as NPS, CSAT, CES while continuously seeking and utilizing customer feedback to drive improvements.
Key Responsibilities:
Proven experience in improving NPS, CSAT, and CES scores through strategic initiatives and process enhancements.
Strong analytical skills to analyze customer data and feedback, providing valuable insights for decision-making.
Proficiency in developing and managing customer journey maps based on research and feedback.
Excellent cross-functional collaboration skills to ensure seamless implementation of customer-centric initiatives.
Innovative thinking to create unique and captivating customer experiences, setting the brand apart from competitors.
Demonstrated ability to innovate solutions and manage projects aimed at improving customer lifetime value and conversion rates.
Experience in providing support to enhance the UI/UX of mobile applications, contributing to performance enhancement
Holiday bonus, 13th month salary bonus, annual KPI bonus based on revenue, social insurance, Union, year-end party, team building..
Employee discount purchases
12 - 15 days annual leave
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
Strong analytical skills and the ability to interpret customer data.
2-year working in retail industry is preferred.
Proven experience in customer experience management, with a strong record of accomplishment of improving customer experience metrics.
Experience in supporting UI/UX and performance improvement for mobile applications is a plus.
Experience working with cross-functional teams.
Innovative thinking and a customer-centric mindset.
Thông tin khác
Bằng cấp:
Đại học
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Hình thức: Nhân viên chính thức
Lương:
Cạnh tranh
Giới thiệu về công ty
CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONALNgười liên hệ: Ms. Hạ Vy
http://www.maisonrmi.com/Qui mô công ty: 1.000-4.999
Được thành lập vào năm 2002 Công ty Cổ phần Maison (Maison) đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới...Chi tiết
Được thành lập vào năm 2002 Công ty Cổ phần Maison (Maison) đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới thiệu các thương hiệu thời trang cao cấp và sang trọng tại Việt Nam. Sau thành công ngoài mong đợi của cửa hàng đầu tiên, hiện Maison đang là ngôi nhà chung của hơn 18 thương hiệu đình đám thế giới. Dự báo sẽ có nhiều thương hiệu mới được ra mắt vào năm 2022, thổi vào thị trường Việt Nam những giấc mơ thời trang bất tận. Maison không chỉ lan tỏa văn hóa thời trang thế giới đa dạng mà còn mang đến một nền tảng thời trang giá trị, dịch vụ khách hàng tận tâm, có trách nhiệm, để Việt Nam là điểm đến sành điệu cho tất cả các tín đồ thời trang.
Lợi Ích: Maison giúp phát huy tiềm năng của nhân viên trong cả sự nghiệp lẫn cuộc sống cá nhân, đồng thời tạo nền tảng vững chắc cho các kế hoạch dài hạn.
Đổi Mới: Maison giao phó trách nhiệm cho bạn và khuyến khích những sáng tạo trong công việc, bởi đây chính là chìa khóa dẫn đến thành công.
Phát Triển: Ngoài các khóa đào tạo chuyên môn và kỹ năng mềm, môi trường làm việc đa dạng của Maison giúp bạn va chạm và tích lũy nhiều kinh nghiệm quý báu.
Liên Kết: Thông qua thời trang, chúng ta là một thể thống nhất. Maison khuyến khích các hoạt động vui chơi, giải trí, xây dựng đội nhóm và các cuộc thi để kết nối và giao lưu giữa các phòng ban.