vnn_masthead_banner
vnn_top_banner
 
Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

HCM - Customer Experience Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
Ngày cập nhật: 18/06/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

We are looking for a dynamic and customer-focused individual to join our team as a Customer Experience Specialist at Maison RMI. As a Customer Experience Specialist, your primary responsibility will be to enhance the overall customer experience and satisfaction across both offline and online channels. You will play a crucial role in improving key customer experience metrics such as NPS, CSAT, CES while continuously seeking and utilizing customer feedback to drive improvements.

Key Responsibilities:

  • Proven experience in improving NPS, CSAT, and CES scores through strategic initiatives and process enhancements.
  • Strong analytical skills to analyze customer data and feedback, providing valuable insights for decision-making.
  • Proficiency in developing and managing customer journey maps based on research and feedback.
  • Excellent cross-functional collaboration skills to ensure seamless implementation of customer-centric initiatives.
  • Innovative thinking to create unique and captivating customer experiences, setting the brand apart from competitors.
  • Demonstrated ability to innovate solutions and manage projects aimed at improving customer lifetime value and conversion rates.
  • Experience in providing support to enhance the UI/UX of mobile applications, contributing to performance enhancement

Benefits:

  • Attractive salary + lunch allowance + parking allowance
  • Holiday bonus, 13th month salary bonus, annual KPI bonus based on revenue, social insurance, Union, year-end party, team building..
  • Employee discount purchases
  • 12 - 15 days annual leave

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in Business Administration, Marketing, or a related field.
  • Strong analytical skills and the ability to interpret customer data.
  • 2-year working in retail industry is preferred.
  • Proven experience in customer experience management, with a strong record of accomplishment of improving customer experience metrics.
  • Experience in supporting UI/UX and performance improvement for mobile applications is a plus.
  • Experience working with cross-functional teams.
  • Innovative thinking and a customer-centric mindset.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

http://www.maisonrmi.com/Qui mô công ty: 1.000-4.999
Được thành lập vào năm 2002 Công ty Cổ phần Maison (Maison) đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới...Chi tiết

HCM - Customer Experience Specialist

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Thông Tin Tuyển Dụng

HCM - Customer Experience Specialist

Địa điểm

vnn_bottom_banner
vnn_bottom_banner_mb
Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with