Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

HCM - Customer Service Executive (Live chat)

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Ngày cập nhật: 22/04/2024

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • Engage with customers promptly and professionally through live chat.
  • Offer real-time assistance and solutions to customer inquiries.
  • Resolve customer concerns efficiently and accurately via chat.
  • Maintain a positive and helpful tone in all interactions.
  • Collaborate with internal teams for continuous improvement of chat support.
  • Seize sales opportunities through channels, contributing to business growth
  • General responsibilities of a(n) customer service department member:
  • Respond to customer inquiries and resolve issues.
  • Provide product information and assistance.
  • Process orders, returns, and exchanges.
  • Ensure customer satisfaction through effective communication.
  • Handle customer complaints and escalate issues when necessary.
  • Maintain accurate and detailed customer records.
  • Collaborate with other departments to address customer needs.
  • Stay informed about company products and policies.

General responsibilities of level C2:

  • Execute assigned tasks with a high level of proficiency and efficiency.
  • Contribute to team goals and projects based on prior experience.
  • Collaborate with team members and support junior associates.
  • Analyze data and provide valuable insights within the assigned role.
  • Seek opportunities to enhance processes and improve efficiency.
  • Adhere to company policies and standards with a strong understanding.
  • Demonstrate a depth of knowledge and expertise in the role.
  • Other tasks assigned by line manager.

Benefits of Maisonista:

  • Basic salary + lunch allowance + parking allowance
  • 12 - 15 days annual leave
  • Participate in Social Insurance according to labor law regulations
  • Generali 24/7 accident insurance
  • Periodic health examination
  • 13th month bonus, Kpi bonus per year
  • Review salary once a year
  • Enjoy purchasing policies at preferential prices exclusively for Maison employees

Yêu Cầu Công Việc

  • General education & qualification of a(n) customer service department member:
  • Degree in Business or related field.
  • Relevant customer service training, Sale Managment or certifications.
  • Previous experience in Sale Managment or Customer service roles.
  • Continuous learning and staying updated on product knowledge and customer service best practices.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức

Thông Tin Tuyển Dụng

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL
CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

189 Dương Bá Trạc, Phường 1, Quận 8, TP.HCM

Ms. Thu Trang & Ms. Kim Thoa

1.000-4.999 nhân viên

http://www.maisonrmi.com/

Được thành lập vào năm 2002 Công ty Cổ phần Maison (Maison) đã nhanh chóng trở thành một trong những công ty phân phối thời trang lớn nhất trong việc giới thiệu các thương hiệu thời trang cao cấp và sang trọng tại Việt Nam. Sau thành công ngoài mong đợi của cửa hàng đầu tiên, hiện Maison đang là ngôi nhà chung của hơn 18 thương hiệu đình đám thế giới. Dự báo sẽ có nhiều thương hiệu mới được ra... Xem thêm

HCM - Customer Service Executive (Live chat)

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY CỔ PHẦN MAISON RETAIL MANAGEMENT INTERNATIONAL

Thông Tin Tuyển Dụng

HCM - Customer Service Executive (Live chat)

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with