Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

[HCM] OPERATION OFFICER (E-COMMERCE)

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam
Ngày cập nhật: 03/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Operation management
– To manage the Sales & Operation team to handle online orders in daily basis to complete all orders in time with effective quality of work.
– To develop & train online sales team about process, flow, order monitoring, customer service, etc….
– To monitor order processing process, delivering services and handle return, refund, exchange requests from customers properly.
– Coordinate with related departments (Merchandising, Operation, warehouse, Transport, Accounting…) to deliver company’s products to customers effectively & efficiently.
– Make verbal or written daily, monthly reports related to sales e-commerce.

2. Customers service
– Manage customer enquiry for all on-line channels with fast & appropriate response
– Escalate of all problems/complains to assure they are satisfactory resolved
– Update all related issues regarding the orders for further coordinating with customer
– Analyze customer’s trend, comment, feedback and report
– Cross check with order status cancellation from delivery suppliers provide call to customers if need

3. Improvement
– Observe and listen to problems from the store to give solutions quickly
– Survey competitors & make a report to compare the weak point & strong point so as to improve next time
– Apply technology in operating to increase productivity
– Improve picking and packing process so as to speed up orders processing

4. Support
– Support the store when there are problems related to online sales: product, system and operation
– As a connection between HQ & stores to help the store achieve goals
– Support to clearly explain the problems in the procedure so that the store always does it right
– Call support from HQ & other department to support Omni in peaktime

Yêu Cầu Công Việc

  • College/University degree
  • Ability to work well in a fast-paced environment
  • Can-do attitude & good problem solving skills
  • Strong teamwork & interpersonal skills

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

https://www.aeon.com.vn/tuyen-dung/Qui mô công ty: 2,500
AEON Việt Nam chúng tôi là nhà kinh doanh bán lẻ đến từ Nhật Bản với lịch sử hơn 260 năm. Năm 2012, AEON chính thức thành lập Công ty TNHH AEON Việt Nam...Chi tiết

[HCM] OPERATION OFFICER (E-COMMERCE)

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Thông Tin Tuyển Dụng

[HCM] OPERATION OFFICER (E-COMMERCE)

  • Cấp bậc Nhân viên
  • Lương Cạnh tranh
  • Hết hạn nộp 15/07/2024
  • Ngành nghề Bán hàng / Kinh doanh
  • Kinh nghiệm 1 - 0 Năm

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with