Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

[HCMC] EMPLOYEE SATISFACTION EXECUTIVE

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam
Ngày cập nhật: 10/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Du lịch nước ngoài
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1.Investigate violations & resolve complaints

– Participate, investigate and resolve cases of Disciplinary & complaint

– Identify risks during violation investigation and propose violation prevention measures

– Provide solutions to limit and prevent violations

– Follow timeline action taken of each complaint in Staff hotline or case Disciplinary

2.Procedures, Rules and Regulations

– Follow all working procedures, the company’s policies, rules and regulations.

– Review & update the internal labor regulations, the collective labor agreement and other regulations relevant to Labor Law .

-Review and update the procedure of discipline, staff hotline and other procedure relevant employee relation

– Legal advice to management on issues related to the professional work of the Human resources department, the Company’s activities related to Labor, etc

– Check, monitor, remind and guide subordinates to follow the discipline rules and regulations.

3.Training and posting people link

– Planning, co-ordinating with vendors and related Depts to ensure training the knowledge of disciplinar

– Building the content for training of discipline/staff Hotline to prevent violations

– Preparing the content of people link based on cases actual discipline ( 01 topic/month)

– Ensure employees are fully trained on company regulations, processes and policies related to labor

4.Report

– Report to HRIS about the data of discipline;

– Report to Audit the risk management from the case of violations of Discipline & Staff hotline

– Report to BOED about the Discipline & Staff hotline.

– Prepare content for the meeting of the company and Trade Union

– Other reports related to the department’s work

Yêu Cầu Công Việc

  • University degree with a major in law.
  • 2-3 years of experience in Employee Relation field.
  • Knowledgeable about legal regulations related to human resources.
  • Fluent in English (both verbal & written).
  • Ability to work independently as well as work in a team.
  • Good communication, problem solving & presentation skills.
  • Open mindset and analytical skills.
  • Honest and proactive in work.
  • Proficiency in computer skills (MS Office).

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

https://www.aeon.com.vn/tuyen-dung/Qui mô công ty: 2,500
AEON Việt Nam chúng tôi là nhà kinh doanh bán lẻ đến từ Nhật Bản với lịch sử hơn 260 năm. Năm 2012, AEON chính thức thành lập Công ty TNHH AEON Việt Nam...Chi tiết

[HCMC] EMPLOYEE SATISFACTION EXECUTIVE

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Thông Tin Tuyển Dụng

[HCMC] EMPLOYEE SATISFACTION EXECUTIVE

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with