Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Công ty TNHH Phát triển Phú Mỹ Hưng

Hòa Bình - Chuyên viên HCNS - Senior Administration Specialist

Công ty TNHH Phát triển Phú Mỹ Hưng
Ngày cập nhật: 16/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Main Task

- Order and manage all office supplies, consumable materials, tools and equipment of D&E Division

- Support other members of D&E Division for translation of general documentation, incoming documents if so required

- Arrange car for staff transportations for D&E Division when need by coordination with Company Administration department

- Attend and prepare Meeting minutes of D&E Division

- Prepare the petty cash payment of D&E Division

- Support other members of D&E Division for document photocopy, scanning, achieving, sending, receiving

- Receiving/sending/achieving/recording of incoming/ outgoing documents properly and promptly following Company regulation

- Update of Document Controlling status

Administration role: 40%

+ Order and manage all office supplies, consumable materials, tools and equipment of D&E Division;

+ Support other members of D&E Division for translation of general documentation, incoming/outgoing documents if so required;

+ Arrange car for staff transportations of D&E Division when need by coordination with Company Administration department;

+ Attend and prepare Meeting minutes of D&E Division if so required;

+ Prepare the petty cash payment of D&E Division if so required;

+ Other daily administration tasks assigned by line manager.

Document controlling role: 60%

+ Support other members of D&E Division for document photocopy, scanning, achieving, sending, receiving;

+ Receiving/sending/achieving/recording of incoming/ outgoing documents and all project’s documents properly and promptly following Company regulation;

+ Update and report of incoming/outgoing documents promptly;

+ Update and report of document achieving and recording;

Yêu Cầu Công Việc

-        University Degree in Administration field.

-        Over 5 years working at Administration and/or Document control roles in professional organizations/companies.

-        Having experience work with Construction project/company is plus.

-        Well organizing skills;

-        Setting up and management of document controlling system;

-        Good English skills (especially reading and writing skills).

-        Proficient use of Microsoft Office software (especially Word, Excel. Power Point).

-        Go easy with team members, assigned task;

-        Hard working and keen on details;

-        Supportive and contributive with positive  attitude;

-        Honest and responsible.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công ty TNHH Phát triển Phú Mỹ Hưng

http://phumyhung.com.vn/vn/
“On the wild marshland, a group of people have tried their best over the past 15 years to set up the current Phu My Hung New Urban Area. Based on these...Chi tiết

Hòa Bình - Chuyên viên HCNS - Senior Administration Specialist

Công ty TNHH Phát triển Phú Mỹ Hưng

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công ty TNHH Phát triển Phú Mỹ Hưng

Thông Tin Tuyển Dụng

Hòa Bình - Chuyên viên HCNS - Senior Administration Specialist

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with