Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

HR & Admin Division Leader

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam
Ngày cập nhật: 16/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Human Resources management:
- Check and ensure recruitment of store run smoothly.
- Complete report timely.

2. Cost and equipment management:
- Controlling the use of expenses, comparing with the same period and the previous month.
- Find the cause if there is a cost related problem.
- Find solutions to use reasonable costs.
- Keep track ​of licenses and certificates so they don't expire.
- Timely grasp the situation of machinery damage to quickly handle and track the progress and repair history of each machine.
- Ensure safe facilities for customers and employee.
- Prepare stationary & support monthly stock take and bio-yearly stock take as the company rules.

3. Accounting management:
- Make sure the store's accounting department complies with the regulations on cash, vouchers, sold tape management.
- Control the collection of COD, deposit, excess money of cashiers, do not let the situation of loss happen.
- Complete report timely.

4. Manpower management:
- Plan manpower schedule.Ensure sufficient manpower during of operation and get work performance.
- Be responsible for Group Leader(s) and General Staff’s performance.
- Take part in recruitment & selection activities for Division’s staffing.
- Motivate, training and develop staff in order to encourage their professional development.
- Identify potential staff for succession planning purposes.
- Build and promote team work spirit.
- Recheck ensure a reasonable arrangement of shifts for opening, closing store, balancing.

5. Other tasks:
- Opening & closing Store.
- Be on duty and act as Store Manager when as Store Manager not present at work .
- Other tasks or responsibilities as assigned by Store Manager.

Yêu Cầu Công Việc

- University degree
- At least 03 years related experience in related to merchandise manegement and 01 year experience in managing a team
- Able to work under high presure
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks
- Abilities to use Computer, Office programs and Database
- Leadership
- Good command of English
- Be able to work at shift & on Public holidays

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 30 - 40
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Thời gian thử việc: 60 ngày
  • Thời gian làm việc: 6 ngày/tuần, 8 giờ/ngày (bao gồm 1 giờ nghỉ ngơi)
  • Cơ hội huấn luyện:

    - Tài trợ học phí
    - Cơ hội học hỏi và phát triển không ngừng qua công việc hằng ngày, các khóa học chuyên môn cũng như kỹ năng mềm với những chuyên gia giàu kinh nghiệm của AEON Việt Nam và Tập đoàn AEON

  • Phúc lợi:

    - Quà mừng vào các dịp lễ/tết
    - Lương tháng 13 (cam kết)
    - Thưởng thành tích, thưởng doanh số bán hàng
    - Thưởng thâm niên
    - Thưởng VSATTP (với các quầy thực phẩm)
    - Chiết khấu mua hàng

  • Phụ cấp khác:

    - Phụ cấp theo tính chất công việc
    - Phụ cấp cơm, phụ cấp xăng xe
    - Phụ cấp chuyên cần

  • Ngày nghỉ: - Phép năm: 12 ngày/năm
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

https://www.aeon.com.vn/tuyen-dung/Qui mô công ty: 2,500
AEON Việt Nam chúng tôi là nhà kinh doanh bán lẻ đến từ Nhật Bản với lịch sử hơn 260 năm. Năm 2012, AEON chính thức thành lập Công ty TNHH AEON Việt Nam...Chi tiết

HR & Admin Division Leader

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Aeon Việt Nam

Thông Tin Tuyển Dụng

HR & Admin Division Leader

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with