Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Highlands Coffee

IT Helpdesk

Highlands Coffee
Ngày cập nhật: 04/09/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

1. Helpdesk and Troubleshooting

• Serve as the primary point of contact for all IT-related issues and inquiries from factory staff.

• Diagnose and resolve hardware, software, and network problems in a timely manner.

• Setup and provide technical support for all IT equipment and other devices.

• Ensure daily backup completed successfully.

2. IT Maintenance & Security System Management

• Perform regular maintenance and coordinate repairs on all IT equipment, including workstations, servers, printers, and other devices.

• Manage the spare parts inventory and oversee the repair process for malfunctioning devices.

• Maintain detailed records of IT assets, maintenance activities, and repair history.

• Manage the security camera system, including configuration, monitoring, and troubleshooting.

• Coordinate with the Security team to ensure the security cameras are functioning properly and provide clear, reliable footage as needed.

3. IT Policy and Software Deployment

• Deploy IT policies, procedures, and software updates from the Head Office to the factory in a timely and efficient manner.

• Provide training, guidance and support to factory staff on the implementation of new policies, and the use of IT systems & Software.

• Maintain comprehensive IT documentation & guideline.

Yêu Cầu Công Việc

•      Engineer’s or Bachelor’s degree in IT, Computer Science or a related field.

•      02+ years of working experience as an IT Administrator or similar role, within the manufacturing environment is an advantage.

•      Good knowledge of CCNA & MCSE, MS Office, hardware, and security camera system.

•      Having networking skills and setup of network printers.

•      Good communication, ability to effectively communicate technical information to non-technical users

•      Troubleshooting and problem-solving skills, proactive and highly responsible.

Thông tin khác

  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Highlands Coffee

https://careers.highlandscoffee.com.vn/Qui mô công ty: 10.000-19.999
The brand originates from Vietnamese coffee. From the love for Vietnam and passion for coffee, in 1999, Highlands Coffee® was born with the ambition to...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Tìm thêm việc làm "IT Helpdesk"

IT Helpdesk

Highlands Coffee

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Highlands Coffee

Thông Tin Tuyển Dụng

IT Helpdesk

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with