Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Công Ty Cổ Phần Metub Việt Nam

Licensing Management & Development - Customer Support

Công Ty Cổ Phần Metub Việt Nam
Ngày cập nhật: 22/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

- Develop and implement a strategy for customer service with the overall objective of improving customer satisfaction, operational efficiency and quality of service.

- Proactively identify and pursue sales opportunities.

- Evaluate and understand customer requirements to deliver optimal service.

-Establish and nurture long-term relationships with customers through transparent communication.

- Own the end-to-end customer service experience, collaboration with other departments (e.g. sales) and other Operations teams where necessary.

- Maintain the music distribution system to answer all questions and emails of partners.

- Understand music industry, streaming platforms algorithm and provides consultancy to -

partners on music tracks/album release and monetization strategy.

-Collect and analyze customer feedback, handle complaints to build strategies for improving the overall customer experience and fostering loyalty.

- Understand music copyright laws & practices and provides sound advice to stakeholders

- Prepare related documents and work with different stakeholders (music publishers, record

labels, etc.) to obtain music license as requested.

- Collaborate in the enrichment of our knowledge base by writing articles and by identifying new relevant subjects in order to improve Support team

- Align with different stakeholders to execute the distribution successfully

- Managing music workshop/ event projects to engage with partners if any.

- Tracking customer service KPIs and metrics

- Other assigned tasks by line manager

Yêu Cầu Công Việc

- Having a youthful, dynamic spirit and love to create content

- Fresh graduate or Having minimum 2 years experience experienced as Account

Executive/ Customer Support for talent companies;working with KOLs, celebrities is an advantage.

- Having passion for researching and creating entertainment content on digital platforms

- Having good communication and presentation skills.

- Having a good knowledge of the music industry, and procedures related to music

copyright

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: 22 - 26
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công Ty Cổ Phần Metub Việt Nam

Qui mô công ty: 25-99
METUB Network, operated by Metub VIetnam JSC, is the leading digital media and entertainment and YouTube multi-channel network in Vietnam with an extensive...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Licensing Management & Development - Customer Support

Công Ty Cổ Phần Metub Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty Cổ Phần Metub Việt Nam

Thông Tin Tuyển Dụng

Licensing Management & Development - Customer Support

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with