Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Nhân viên Chăm Sóc Khách Hàng Malaysia

Vietnam Concentrix Services Company Limited
Ngày cập nhật: 30/09/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

**Responsibilities**

  • Understand customer enquiries and respond via applicable channels: email

  • Understand customer enquiries and ensure they are answered or routed through the

    appropriate support channel.

  • Manage customer escalations and ensure that these are answered, tracked, and escalated

    as required.

  • Perform all procedures accurately, including following client’s documented call flows, work

    processes, data entry requirements, and complaint management processes.

  • Ensure all SLAs are met accordingly.

  • Demonstrate a strong customer service orientation and take responsibility to ensure customers are satisfied.

  • Provide a high level of professionalism and competent customer service.

  • Able to communicate effectively with customers in a friendly and polite manner following

    the client’s processes.

  • Able to read, write, and speak fluently and spontaneously in both English and, for native

    speakers, in their native language.

  • Keep up-to-date on social media trends and best practices

  • Collaborate with other team members to provide the best possible customer service

  • Adaptable to a very fast-paced environment

    **Qualifications**

  • Bachelor’s degree in any field

  • 1+ years of experience in customer service

  • Strong understanding of social media trend

  • Excellent communication and interpersonal skills

  • Ability to work independently and as part of a team

  • Can work on a rotational shift and on a weekend

Yêu Cầu Công Việc

  • **Benefits**:

  • Competitive salary and benefits

  • Opportunity to work with a talented team of professionals

  • Be part of fast growing project and work with diverse culture

  • Base Salary: 4200MYR /month max

  • Night shift allowance: up to 300MYR /month.

  • Monthly KPI incentive: up to 300MYR /month.

    ** Work Schedule **:

  • 5 days/week (any 2 days off).

    ** Work Location **:

  • Level UP, NU Tower Sentral, 2, Jalan Tun Sambanthan, Kuala Lumpur Sentral, 50470 Kuala Lumpur, Malaysia

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 20 - 35
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: 25 Tr - 28 Tr VND

Giới thiệu về công ty

Vietnam Concentrix Services Company Limited

Qui mô công ty: 500-999
Concentrix là một công ty hàng đầu thế giới của Mỹ trong lĩnh vực dịch vụ chăm sóc khách hàng có mặt ở trên 44 quốc gia với tổng số nhân sự lên tới trên...Chi tiết

Nhân viên Chăm Sóc Khách Hàng Malaysia

Vietnam Concentrix Services Company Limited

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with