1.Tư vấn, chăm sóc khách hàng
Tiếp nhận thông tin khách hàng từ bộ phận Marketing.
Chủ động liên hệ và tư vấn qua điện thoại hoặc gặp trực tiếp.
Lắng nghe nhu cầu, tìm hiểu mong muốn của KH đề xuất giải pháp thuê văn phòng phù hợp.
Sắp xếp lịch hẹn và đồng hành cùng khách hàng tham quan các tòa nhà văn phòng.
Hỗ trợ đàm phán, thương thảo hợp đồng thuê giữa khách hàng và chủ tòa nhà.
2. Chủ động tìm kiếm và xây dựng mối quan hệ với khách hàng tiềm năng (Hưởng tỷ lệ hoa hồng cao)
3. Liên hệ tòa nhà qua điện thoại để lấy thông tin văn phòng trống, giá thuê phục vụ cho quá trình tư vấn, chăm sóc khách hàng.
Responsibilities:
1. Consult and provide customer care for clients provided by the company's Marketing department:
- Provide customer care via phone calls, meet with clients to provide consultations, and propose solutions to address client's office rental needs.
- Arrange and support clients in viewing office rental locations in buildings.
- Assist in negotiations and contract discussions between clients and building owners.
- Guide clients through the real estate rental process.
2. Independently develop clients (High commission rates are offered)
3. Contact building owners via phone to obtain information on vacant offices and rental prices to support the client consultation and care process.