Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Operation Manager - App Travel

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM
Ngày cập nhật: 13/07/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

YOU:

  • Managing an team comprises of Supervisor, Team Leaders, Trainer, QA and CS agents in all aspects of a call center context.

  • Supervising a dynamic team to support transcosmos’ Client managed services to team members through rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.

  • Planning and executing strategically Operation through forecasting, rostering, monitoring, briefing, coaching, and others.

  • Monitoring, make sure all member of team actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments

  • Making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs

  • Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by transcosmos’ Client

  • Provide Activity Report as Team performance report daily, weekly and monthly bases.

  • Attending Weekly Meeting with Clients to share insights and highlights of operation.

  • Attending to ad-hoc tasks as assigned by General Manager or Client.

  • Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation

Yêu Cầu Công Việc

  • Good at English (4 skills).

  • At least 2 years working as Operation Manager/Customer Service Manager in Contact Center

  • Experience in managing performance targets desired.

  • Project management experience, able to work independently on multiple concurrent initiatives.

  • Strong determination of KPI achievement.

  • Disciplined and highly motivated to motivate and encourage the team for improvement.

  • Proven ability to do staffing and scheduling.

  • Ability to effectively manage cross-functional projects.

  • Ability to multitask and highly adapt to a constantly changing environment.

  • Excellent oral, written, and interpersonal communication skills.

  • Demonstrate problem-solving skills and strategic and analytical capabilities.

  • Intermediate to advanced reporting skills.

  • Moderate ability to identify and analyze data for trends and forecasts.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Thời gian thử việc: 2
  • Thời gian làm việc: Mon – Fri, and Saturday every 2 weeks (9 AM – 6 PM), 25 days/months
  • Phúc lợi:

    Promotion opportunities
    Periodical bonus: twice/year
    Position promotion, salary increase: once/year
    13th-month salary
    Insurances followed Vietnamese Labor Law
    Bonuses, gifts for Holidays
    Activities: Birthday party, Employee engagement activities

  • Ngày nghỉ: 12
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM

Qui mô công ty: 1.000-4.999
Gia nhập thị trường Việt Nam vào năm 2014 với trụ sở chính ở Hà Nội, transcosmos (TCV) đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam. Với sự phát triển...Chi tiết

Operation Manager - App Travel

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAM

Thông Tin Tuyển Dụng

Operation Manager - App Travel

  • Cấp bậc Quản lý
  • Lương Cạnh tranh
  • Hết hạn nộp 31/07/2024
  • Ngành nghề Dịch vụ khách hàng
  • Kinh nghiệm 0 - 2 Năm

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with