Managing an Outbound team comprises Supervisor, QA and Telesales in all aspects of a call center context.
Supervising a dynamic team to support transcosmos’ Client managed services to team members through monitoring, briefing, coaching, and others.
Planning and executing strategically to making sure all team members are actively involved and work closely to achieve team and individual KPIs
Taking decisions about problems that occurred in the entire program that supports service Contact Center transcosmos’ Client and its analysis.
Reporting to General Manager/CC Director for any abnormalities in operation
Developing personal performance and team members such as training, briefings, seeking information latest, and others
Monitoring, make sure all member of team actively involved in the activities of Quality Service Management and Assessments
Doing the responsibility and authority in accordance with the business processes defined by transcosmos’ Client
Monitor & Provide Activity Report as defined by the project & clients
Attending periodic meetings with Clients to share insights and highlights of operation.
Attending to ad-hoc tasks as assigned by the General Manager or Client.
Yêu Cầu Công Việc
At least Bachelor’s degree in business administration or any field
Good at English both spoken and written
At least 1 year experience in the same position or 3 years in a Supervisor position above.
At least 3 year-experience in leading a telesales team/Call Center
Experience in managing to performance targets desired
Disciplined and high motivated to motivate and encourage team for improvement
Proven ability to do staffing and scheduling
Ability to effectively manage cross-functional projects
Ability to do multitasks and highly adapt to constantly changing environment
Excellent oral, written and interpersonal communication skill
Demonstrated problem-solving skills, strategic and analytical capabilities
Intermediate to advanced reporting skills
Thông tin khác
Bằng cấp:
Đại học
Độ tuổi:
Không giới hạn tuổi
Hình thức: Nhân viên chính thức
Thời gian thử việc: 2
Phúc lợi:
13th-month salary.
Insurances followed Vietnamese Labor Law.
Promotion opportunities, salary increase once/year.
Periodical bonus: twice/year.
Bonuses, gifts for Holidays.
Activities: Birthday party, Town Hall, Employee engagement activities.
Ngày nghỉ: 12
Lương:
Cạnh tranh
Giới thiệu về công ty
CÔNG TY TNHH TRANSCOSMOS VIỆT NAMNgười liên hệ: Talent Acquisition Team
Qui mô công ty: 1.000-4.999
"Transcosmos Việt Nam (TCV) hiểu rằng ""Nhân sự phù hợp"" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở...Chi tiết
"Transcosmos Việt Nam (TCV) hiểu rằng ""Nhân sự phù hợp"" là tài sản quý giá nhất của các công ty BPO. Tại TCV, chúng tôi đang kiến tạo văn hóa tổ chức mà ở đó, nhân viên là yếu tố trung tâm, và chúng ta cùng nhau mang lại trải nghiệm tốt hơn cho nhân viên là mục tiêu được đặt lên hàng đầu. Trong hơn chín năm gia nhập Việt Nam (từ năm 2014), transcosmos Việt Nam đã có khoảng 2,600 nhân sự làm việc tại 5 văn phòng ở thành phố Hà Nội, thành phố Hồ Chí Minh. TCV đã góp phần nâng tầm cho thị trường BPO Việt Nam qua việc kế thừa các quy chuẩn từ tập đoàn - transcosmos Incooperate, Nhật Bản. Chúng tôi đã trở thành sự lựa chọn của nhiều khách hàng tại Việt Nam và đa quốc gia cho các lĩnh vực: Contact Center, Digital Marketing, Engineering Solutions.