Responsible for developing, implementing, tracking, and optimizing digital marketing campaigns across all digital channels and the company’s e-commerce development.
DETAILED RESPONSIBILITIES:
Planning & Managing:
Build and execute digital strategies through digital marketing campaigns to achieve digital marketing growth.
Plan and manage digital campaigns across all digital channels of O2O.
Manage social media & digital marketing budgets with constant tracking of expenditure versus ROIs.
Digital Marketing Implementing:
Drive and optimize performance on social, digital advertising, through Facebook Ads, Google Display, SEO/SEM, Zalo, Tiktok and EDM.
Collaborate with inhouse team to create advertising visual and content for a successful campaign.
Able to contribute with creative/ novel ideas and solutions to improve implementation of digital communication.
Participate in communications with brand principal and ensure that guidelines and processes are applied in assigned market.
Generate commercial sales and optimize marketing ROI through digital campaigns, social media management and analytics, as well as performance marketing.
Supervising & Reporting
Demonstrate strong project/ campaign management skills – with digital marketing projects and campaigns executed within stipulated timeline for launch
Display strong thought process and eye for details when executing a 360-integrated marketing campaign - which is seen through communication consistency/ accuracy across all touchpoints.
Display strong communication skills in liaison with both external and internal stakeholders to ensure accuracy/ efficiency of execution.
Build dashboard of report for deeply analysis on data to evaluate the advertising performance on each campaign and have quick action plan on each campaign to reach the goals.
Conduct a set of reports as per timeline to evaluate & monitor campaign effectively
Yêu Cầu Công Việc
Suggested Qualifications and Experience:
3 to 4 years’ work experience in Digital Marketing role
A keen sense in retail industry is an added advantage.
Proficient in Microsoft office & English communication
Good knowledge of Zalo Ads, EDM, Google and Facebook Ads tools
Proficient in Google Analytics, Google Data Studio, Facebook Business Manager, Haravan Website Platform.
Required Attributes:
Highly adaptable to change and an excellent team player with the ability to influence and negotiate.
Takes initiative and ownership
Excellent planning and analytical skills
Ability to work in a fast-paced setting under tight deadlines
Without referral to manager
Prioritization & delegation of tasks within digital function
Resolution of decision regarding the day-to-day implementation of the digital plan
Approval of expenditure within delegated limit in line with company policy
Coordination with 3rd party contractor/ vendor on quotes and tasks
After consultation with manager or others
Approval of expenditure exceeding delegated limit
Development of digital plans
Resolution of decisions which involve or impact customers/ company
Implementation of processes/ changes to SOP
Thông tin khác
Bằng cấp:
Đại học
Độ tuổi:
27 - 34
Hình thức: Nhân viên chính thức
Lương:
Cạnh tranh
Giới thiệu về công ty
CÔNG TY TNHH THƯƠNG MẠI NCA (VN)Người liên hệ: Phòng Nhân Sự
https://pandora.norbreeze.vn/Qui mô công ty: 100-499
Ra đời từ năm 2004 với trụ sở đặt tại Singapore, Norbreeze Group được thành lập và điều hành hoạt động bởi bộ đôi người Đan Mạch Mr.Anders Peter Juel...Chi tiết
Ra đời từ năm 2004 với trụ sở đặt tại Singapore, Norbreeze Group được thành lập và điều hành hoạt động bởi bộ đôi người Đan Mạch Mr.Anders Peter Juel Sauerberg and Mrs.Anne Trads Juel Sauerberg. Mang theo niềm đam mê mãnh liệt với các thiết kế mang hơi hướng Bắc Âu, bộ đôi đã thành lập tập đoàn để xây dựng, phân phối và mở rộng những thương hiệu quốc tế theo triết lí thiết kế vượt thời gian.
Hiện tại, Tập Đoàn đang hoạt động kinh doanh với 3 lĩnh vực: - PANDORA (Thương hiệu trang sức được phân phối độc quyền tại thị trường Đông Dương) - COCOMI (Trang thương mại điện tử thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn, phân phối các thương hiệu đồng hồ và trang sức) - AUGUST BERG (Thương hiệu đồng hồ thuộc quyền sở hữu của Tập Đoàn)
Norbreeze Collective Asia - NCA ( Một thành viên của Norbreeze Group) được thành lập từ năm 2016. Hiện đang là Tập đoàn phân phối độc quyền thương hiệu Trang Sức Pandora tại thị trường Đông Dương. Pandora tại thị trường Việt Nam hiện đang hoạt động với chuỗi hệ thống 18 cửa hàng tại hai thành phố lớn TP. Hồ Chí Minh và Thủ Đô Hà Nội cùng trang thương mại điện tử pandora.norbreeze.vn.