• Graduated from college/university with a minimum of 5 years' experience in digital marketing & performance ads, or a minimum of 2 years' experience specifically in performance ads for an e-commerce platform.
Tốt nghiệp cao đẳng/đại học và có tối thiểu 05 năm kinh nghiệm làm digital marketing & performance ads, hoặc tối thiểu 02 năm kinh nghiệm làm performance ads cho một hệ thống Thương mại điện tử.
• Proficiently use online advertising platforms (such as Google, Facebook, TikTok, Zalo, etc.), as well as tools and systems for conversion tracking and monitoring digital marketing effectiveness.
Sử dụng thành thạo các nền tảng quảng cáo trực tuyến (Google, Facebook, Tiktok, Zalo, …), cũng như các công cụ và hệ thống theo dõi chuyển đổi, theo dõi hiệu quả digital marketing.
• Able to evaluate and analyze data, as well as to plan and manage teams effectively.
Có năng lực đánh giá và phân tích số liệu, năng lực lập kế hoạch và quản lý team.
• Have a passion for the Digital Marketing field. Exhibit a proactive attitude, responsibility, willingness to learn, and a quick grasp of new knowledge regarding Digital Marketing-related technologies.
Đam mê lĩnh vực Digital Marketing. Thái độ cầu tiến, có trách nhiệm, sẵn sàng học hỏi và tiếp thu nhanh những kiến thức mới về các công nghệ liên quan đến Digital Marketing.
• Have at least an intermediate level of proficiency in English.
Tiếng Anh nghe, nói, đọc & viết mức khá trở lên.
• Experience in the fashion industry is preferred.
Ưu tiên ứng viên có kinh nghiệm trong ngành thời trang.
• Able to work under pressure and overtime (if required).
Có khả năng làm việc dưới áp lực và làm việc ngoài giờ (nếu cần).