Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Telemarketing Supervisor

ILA Việt Nam
Ngày cập nhật: 15/06/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

  • To manage, develop and support a team of telesales/telemarketing staff and implement day-to-day operations.
  • Understand designated products, services, procedures, and guidelines to communicate properly to all team members.
  • Responsible for ensuring that the team meets sales target and other daily KPIs.
  • Responsible for producing and analyzing Tele-Sales and team performance reports.
  • Conduct ongoing training and coaching to meet quality requirements.
  • Follow targets and supervise call center agents to meet the daily KPIs.

Yêu Cầu Công Việc

  • Have a time manage in Call center over 2 years
  • Management over 3 Team lead in Call center
  • Make a sale plan and implement it, fulfil sales target every month
  • Coordinate with Team Lead and staff to manage daily operations
  • Build up, request personnel for telesales accordance with company’s business orientation and join telesales recruitment
  • Ensure every monthly always achieved over target

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 35
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

ILA Việt Nam

www.ila.edu.vnQui mô công ty: 100-499
ILA Vietnam offer a broad range of educational programmes and services, such as English language programmes for children and adults, international test...Chi tiết

Telemarketing Supervisor

ILA Việt Nam

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

ILA Việt Nam

Thông Tin Tuyển Dụng

Telemarketing Supervisor

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with