To manage, develop and support a team of telesales/telemarketing staff and implement day-to-day operations.
Understand designated products, services, procedures, and guidelines to communicate properly to all team members.
Responsible for ensuring that the team meets sales target and other daily KPIs.
Responsible for producing and analyzing Tele-Sales and team performance reports.
Conduct ongoing training and coaching to meet quality requirements.
Follow targets and supervise call center agents to meet the daily KPIs.
Yêu Cầu Công Việc
Have a time manage in Call center over 2 years
Management over 3 Team lead in Call center
Make a sale plan and implement it, fulfil sales target every month
Coordinate with Team Lead and staff to manage daily operations
Build up, request personnel for telesales accordance with company’s business orientation and join telesales recruitment
Ensure every monthly always achieved over target
Thông tin khác
Bằng cấp:
Cao đẳng
Độ tuổi:
25 - 35
Hình thức: Nhân viên chính thức
Lương:
Cạnh tranh
Giới thiệu về công ty
ILA Việt NamNgười liên hệ: ILA VietNam
www.ila.edu.vnQui mô công ty: 100-499
ILA Vietnam offer a broad range of educational programmes and services, such as English language programmes for children and adults, international test...Chi tiết
ILA Vietnam offer a broad range of educational programmes and services, such as English language programmes for children and adults, international test preparation, teacher training, corporate training, overseas studies consultancy, placement services and consultation.
ILA Vietnam là một công ty hoạt động trong lĩnh vực giáo dục và đào tạo tiếng Anh có vốn sở hữu nước ngoài, chuyên cung cấp các chương trình học và dịch vụ bao gồm: - Chương trình giảng dạy Anh ngữ dành cho trẻ em và người lớn - Chương trình luyện thi các kỳ thi quốc tế - Chương trình đào tạo giáo viên - Đào tạo doanh nghiệp - Trung Tâm Du Học ILA.