Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

MARKETING MANAGER

Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên
Ngày cập nhật: 03/10/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Manage organisation and product branding:

• Develop research parameters to identify market awareness, brand associations and public perceptions.

• Develop branding implementation plans to align with branding strategies.

• Manage actions in collaboration with Corporate Communications to mitigate external brand reputation risks.

• Develop brand guidelines according to overall brand image and best practices.

• Review brand consistency issues in collaterals across digital marketing platforms.

• Manage organisation's social media platforms and review alignment of other digital marketing channels with branding strategies.

Develop marketing strategies:

• Develop marketing implementation plans in alignment with marketing strategies.

• Develop Key Performance Indicators (KPIs) to monitor performance based on marketing implementation plans.

• Develop findings from industry landscape, digital marketing technologies and competitor product offerings to inform marketing strategies.

• Develop target profiles and personalised marketing and/or engagement strategies based on data-driven analysis.

• Develop omni-channel initiatives to drive engagement with target profiles and improve customer experience.

• Facilitate engagement sessions with vendors and creative agencies.

Manage marketing channels:

• Develop approaches to enhance marketing channel performance based on data analysis.

• Develop marketing communication plans and content marketing initiatives across digital platforms.

• Facilitate the adoption of new digital marketing technologies into existing marketing processes.

Manage marketing campaigns:

• Facilitate collaboration with business functions to identify new products and develop marketing campaigns.

• Conceptualise marketing campaign themes, approaches and targets to support awareness of new products and promotions.

• Review developed campaign collaterals to ensure alignment with marketing campaign themes.

• Develop measures to improve future marketing campaigns based on identified areas of improvement.

Drive collaboration of human resource, technology, finance and continuous improvement initiatives:

• Propose department’s financial budget for management approval.

• Develop corporate governance measures.

• Provide on-the-job training and performance evaluation to subordinates.

• Implement department’s recruitment and retention efforts.

• Evaluate latest technology trends that can be leveraged to improve productivity and innovation.

• Review outcomes using available records and information to determine effectiveness of work processes and procedures.

• Review work processes improvement solutions to determine effectiveness.

Yêu Cầu Công Việc

  • Graduated from University majoring in Marketing/Business Administration or relevant major.
  • At least 5 years experience in the same position in manaufcturing industry.

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên

www.phamnguyenfoods.comQui mô công ty: 1000
Thành lập từ năm 1990, đến nay Phạm Nguyên đã trở thành một trong những công ty thành công nhất Việt Nam với 3 nhà máy tại Quận Bình Tân, Long An và Hưng...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

MARKETING MANAGER

Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

Công Ty TNHH Chế Biến Thực Phẩm & Bánh Kẹo Phạm Nguyên

Thông Tin Tuyển Dụng

MARKETING MANAGER

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with