Thông báo

Vui lòng đăng nhập để thực hiện chức năng này

Đăng nhập bằng

Customer Service Supervisor

CÔNG TY TNHH TIETEX VIỆT NAM
Ngày cập nhật: 09/08/2024

Thông Tin Tuyển Dụng

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương

Mô tả Công việc

Order intake & forecast management

  • Control all order intakes, key in, and manage without any missing
  • Manage forecast for the company

Manage Deliveries & Transactions:

  • Control the delivery plan and meet the deadline to deliver goods to customers by proactively collaborating with sales, customers, delivery providers, and an internal supplier (Tietex Asia) to control all deliveries.
  • Complete internal documents to ensure deliveries and transactions are done correctly, and properly according to the contracts, and regulations.

Liaise with Suppliers:

  • Work closely with logistics suppliers (carriers, trucking companies, etc.) to ensure smooth operations.
  • Build and maintain strong relationships with suppliers to ensure effective and sustainable cooperation.
  • Ensure customs declaration documents (if any) are done on time to match the delivery of goods to customers without being late.

Analysis and Reporting:

  • Track, analyze, and report on customer service tasks on a monthly/quarterly/yearly basis.
  • Use data and analytics to propose improvements to optimize the process.
  • Report issues and trends related to CS management.

Support and Develop Team:

  • Develop CS team.
  • Communicate goals, strategies, and work processes to the team, ensuring understanding and proper execution.
  • Motivate and encourage the team to achieve the company’s business goals.

Ensure Compliance and Service Quality:

  • Ensure all CS processes comply with company regulations and legal standards.
  • Monitor and ensure the quality of services provided to customers meets the highest standards.

Yêu Cầu Công Việc

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree in relevant fields such as Economics, Logistics, Business Administration, or equivalent.
  • Minimum of 3-5 years of experience in customer services
  • Excellent negotiation, analytical, and project management skills.
  • Ability to lead and develop a team.
  • Strong communication and teamwork skills.
  • Communicating in English, if also Chinese is a plus.
  • Good at Excel, ERP, Ecount…

Địa điểm làm việc

Đường D3, KCN Nhơn Trạch II-Lộc Khang, Phú Hội, Nhơn Trạch, Đồng Nai

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: 25 - 45
  • Hình thức: Nhân viên chính thức
  • Thời gian thử việc: 2 tháng
  • Thời gian làm việc: Thứ Hai đến Thứ Sáu:Từ 08h00 đến 17h00
  • Lương: Cạnh tranh

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH TIETEX VIỆT NAM

Qui mô công ty: 10-20
Tietex Việt Nam (TV) was established in 2023 in Nhon Trach 2 IP, Dong Nai, VN. We are a member of Tietex with its HQ in the US, a global manufacturer of a...Chi tiết

Ứng viên nộp đơn cho công việc này thường nộp:

Customer Service Supervisor

CÔNG TY TNHH TIETEX VIỆT NAM

Nhận email việc làm tương tự

Tạo thông báo việc làm tương tự với việc làm này.

Thông Tin Tuyển Dụng
Các công việc tương tự

Giới thiệu về công ty

CÔNG TY TNHH TIETEX VIỆT NAM

Thông Tin Tuyển Dụng

Customer Service Supervisor

  • Cấp bậc Nhân viên
  • Lương Cạnh tranh
  • Hết hạn nộp 09/09/2024
  • Ngành nghề Dịch vụ khách hàng
  • Kinh nghiệm 3 - 5 Năm

Địa điểm

Hỗ Trợ Ứng Viên: (84.28) 3822-6060 hoặc (84.24) 7305-6060
In Partnership with